Tom Knudsen Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Betryggende å vite at det er slike som tar sikte på å ta vare på meg når jeg blir gammel og rynkete Gud hjelpe meg ha ha [video:youtube]As4R2AOz55Y Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hahahaha... Håper for hennes skyld at hun kødder Siter
TOS Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Første kvinnen i Noreg ja. Litt seint ute ho der... Godt at eg ikkje har planar om å trenga hjelp når eg vert gamal Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hehe, ja, hun er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun her er jaggu verre... Klarer dog ikke å bestemme meg for om hun er sånn, eller om hun bare troller. [video:youtube]tZY2vUzF8T8 Siter
Andreas Stangenes Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 ............................. klokken er... uh... uh... Ja, det står 22.17 på klokken, så da er den vel i alle fall 10... ja, den blir snart elleve... Det har vært en lang dag. Det er jo bare et uttrykk. Alle dager er like lange. Men jeg har gjort mye i dag. Det begynner å bli mørkt ute. Det er litt rart egentlig - å tenke på. At det er lyst, og så blir det mørkt. Men det må jo bli mørkt også en gang i blant! *jeg er målløs* Siter
TOS Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Trur dette må vere ei tvillingsøster. For så ei venninde av meg sa då eg viste ho filmen: "Sikkert tvilling. Går itte ann å verra så dum aleine" :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. september 2010 Forfatter Skrevet 7. september 2010 Holy mother of .... Den siste filmen der tok virkelig kaka, glad jeg ikke er far til den jenta.. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 7. september 2010 Premium Medlem Skrevet 7. september 2010 Måtte jo gå inn på bloggen hennes. "Alle har vel hatt drömmejobber da de var barn ? Bla politihest, lege, sigöyner, politi, modell osv.." Pål Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. september 2010 Forfatter Skrevet 7. september 2010 hahahahahhah Sjekk film nummer 2 også [video:youtube]AZbg63Cj2ko Siter
Ivar Hestnes Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Herregud asså..... Hvilken planet har de vokst opp på? Skolen tror jeg ikke dem har vært ihvertfall... Men dem e vel på side 31 i vi menn om 10 år da..... Mwahahahah Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hold snabben på plass folkens ! :cry: Måtte jo vært en fantastisk start på livet med brød i ovnen her. Så beklager søta, du sover uten meg i natt :whistle: Siter
Mathias Næss Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 "det er så lite poengløst å komme med spydige kommentarer" Så bare å fyre løs med andre ord? Siter
TOS Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hææærlig underhaldning midt på natta :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Riktignok er han ikke neste generasjon, men det er få bloggere som slår Erik Ribsskog. Han har rømt landet fordi han en gang overhørte at "noe mafian'" var etter ham. Nå sitter han i England og prøver å finne ut hvem som er etter ham, alt poster han på bloggen sin, teoriene varierer litt fra dag til dag og er alt fra Illuminati til en muslim i en butikk i Oslo hvor han en gang betalte med en svensk femmer. Siter
TOS Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Makan til tulling :grin: Ein kar på 40 bør skrive betre enn det i allefall. Ser jo ut som ein 8 åring som skriv stil på skulen :grin: Siter
Sverre Andre Nordheim Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Nei fytti jeg fikk meg en latter her Siter
Sverre Andre Nordheim Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Tom, tør jeg spørre hvordan du rotet deg til disse klippene? Siter
K L Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Tja synes hun første skulle kunne klare seg bedre en noen av de vi har på tinget, så jeg vet ikke, den siste tidens sitater som "hun tok imot gaven i god tro, ehem, ja vel............ :crazy: Nok av folk som får en aldri så liten en i trynet av verden når de vokser opp, disse ung jentene er vel ikke veldig bereist eller interessert i en realitycheck, men de vokser nok noe vett på seg de og skal dere se!. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Nja, det er jo desverre ikke sånn at voksne mennesker er beskyttet mot å være brødhau, så jeg er ikke overbevist om at situasjonen deres kommer til å bedre seg Siter
Christian Paulsen Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Nei nå må dere være litt greie her da, det er liksom så skikkelig lite poengløst. Seriøst liksom, det ække så lett når klokka er noe med ti etter en lang dag... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Nei, herreguuuuuu-uuuud! Men ja, hvordan fant du fram til disse klippene? :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Særlig hun første er vel et relativt kjent norsk internett-meme, så spørsmålet er vel mer hvordan man ikke kommer over klippene Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 9. september 2010 Skrevet 9. september 2010 Bare så det er sagt...... jente nummer 2 forsøker å være en parodi på jente nummer 1.... visstnok. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. september 2010 Skrevet 10. september 2010 Uff og huff, kjenner ryggraden krummer seg - vet ikke om jeg skal le eller gråte.. grøss.. :sick: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.