Skrevet 7. september 2010 14 år Betryggende å vite at det er slike som tar sikte på å ta vare på meg når jeg blir gammel og rynkete Gud hjelpe meg ha ha [video:youtube]As4R2AOz55Y
Skrevet 7. september 2010 14 år Første kvinnen i Noreg ja. Litt seint ute ho der... Godt at eg ikkje har planar om å trenga hjelp når eg vert gamal
Skrevet 7. september 2010 14 år Hehe, ja, hun er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun her er jaggu verre... Klarer dog ikke å bestemme meg for om hun er sånn, eller om hun bare troller. [video:youtube]tZY2vUzF8T8
Skrevet 7. september 2010 14 år ............................. klokken er... uh... uh... Ja, det står 22.17 på klokken, så da er den vel i alle fall 10... ja, den blir snart elleve... Det har vært en lang dag. Det er jo bare et uttrykk. Alle dager er like lange. Men jeg har gjort mye i dag. Det begynner å bli mørkt ute. Det er litt rart egentlig - å tenke på. At det er lyst, og så blir det mørkt. Men det må jo bli mørkt også en gang i blant! *jeg er målløs*
Skrevet 7. september 2010 14 år Trur dette må vere ei tvillingsøster. For så ei venninde av meg sa då eg viste ho filmen: "Sikkert tvilling. Går itte ann å verra så dum aleine" :grin:
Skrevet 7. september 2010 14 år Forfatter Holy mother of .... Den siste filmen der tok virkelig kaka, glad jeg ikke er far til den jenta..
Skrevet 7. september 2010 14 år Måtte jo gå inn på bloggen hennes. "Alle har vel hatt drömmejobber da de var barn ? Bla politihest, lege, sigöyner, politi, modell osv.." Pål
Skrevet 7. september 2010 14 år Forfatter hahahahahhah Sjekk film nummer 2 også [video:youtube]AZbg63Cj2ko
Skrevet 7. september 2010 14 år Herregud asså..... Hvilken planet har de vokst opp på? Skolen tror jeg ikke dem har vært ihvertfall... Men dem e vel på side 31 i vi menn om 10 år da..... Mwahahahah
Skrevet 7. september 2010 14 år Hold snabben på plass folkens ! :cry: Måtte jo vært en fantastisk start på livet med brød i ovnen her. Så beklager søta, du sover uten meg i natt :whistle:
Skrevet 7. september 2010 14 år "det er så lite poengløst å komme med spydige kommentarer" Så bare å fyre løs med andre ord?
Skrevet 7. september 2010 14 år Riktignok er han ikke neste generasjon, men det er få bloggere som slår Erik Ribsskog. Han har rømt landet fordi han en gang overhørte at "noe mafian'" var etter ham. Nå sitter han i England og prøver å finne ut hvem som er etter ham, alt poster han på bloggen sin, teoriene varierer litt fra dag til dag og er alt fra Illuminati til en muslim i en butikk i Oslo hvor han en gang betalte med en svensk femmer.
Skrevet 7. september 2010 14 år Makan til tulling :grin: Ein kar på 40 bør skrive betre enn det i allefall. Ser jo ut som ein 8 åring som skriv stil på skulen :grin:
Skrevet 8. september 2010 14 år Tja synes hun første skulle kunne klare seg bedre en noen av de vi har på tinget, så jeg vet ikke, den siste tidens sitater som "hun tok imot gaven i god tro, ehem, ja vel............ :crazy: Nok av folk som får en aldri så liten en i trynet av verden når de vokser opp, disse ung jentene er vel ikke veldig bereist eller interessert i en realitycheck, men de vokser nok noe vett på seg de og skal dere se!.
Skrevet 8. september 2010 14 år Nja, det er jo desverre ikke sånn at voksne mennesker er beskyttet mot å være brødhau, så jeg er ikke overbevist om at situasjonen deres kommer til å bedre seg
Skrevet 8. september 2010 14 år Nei nå må dere være litt greie her da, det er liksom så skikkelig lite poengløst. Seriøst liksom, det ække så lett når klokka er noe med ti etter en lang dag...
Skrevet 8. september 2010 14 år Nei, herreguuuuuu-uuuud! Men ja, hvordan fant du fram til disse klippene? :grin:
Skrevet 8. september 2010 14 år Særlig hun første er vel et relativt kjent norsk internett-meme, så spørsmålet er vel mer hvordan man ikke kommer over klippene
Skrevet 9. september 2010 14 år Bare så det er sagt...... jente nummer 2 forsøker å være en parodi på jente nummer 1.... visstnok.
Skrevet 10. september 2010 14 år Uff og huff, kjenner ryggraden krummer seg - vet ikke om jeg skal le eller gråte.. grøss.. :sick:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.