Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.............................

klokken er... uh... uh... Ja, det står 22.17 på klokken, så da er den vel i alle fall 10... ja, den blir snart elleve...

Det har vært en lang dag. Det er jo bare et uttrykk. Alle dager er like lange. Men jeg har gjort mye i dag.

Det begynner å bli mørkt ute. Det er litt rart egentlig - å tenke på. At det er lyst, og så blir det mørkt. Men det må jo bli mørkt også en gang i blant!

*jeg er målløs*

Skrevet

Trur dette må vere ei tvillingsøster. For så ei venninde av meg sa då eg viste ho filmen: "Sikkert tvilling. Går itte ann å verra så dum aleine" :grin:

Skrevet

Riktignok er han ikke neste generasjon, men det er få bloggere som slår Erik Ribsskog. Han har rømt landet fordi han en gang overhørte at "noe mafian'" var etter ham. Nå sitter han i England og prøver å finne ut hvem som er etter ham, alt poster han på bloggen sin, teoriene varierer litt fra dag til dag og er alt fra Illuminati til en muslim i en butikk i Oslo hvor han en gang betalte med en svensk femmer.

Skrevet

Makan til tulling :grin: Ein kar på 40 bør skrive betre enn det i allefall. Ser jo ut som ein 8 åring som skriv stil på skulen :grin:

Skrevet

Tja synes hun første skulle kunne klare seg bedre en noen av de vi har på tinget, så jeg vet ikke, den siste tidens sitater som "hun tok imot gaven i god tro, ehem, ja vel............ :crazy:

Nok av folk som får en aldri så liten en i trynet av verden når de vokser opp, disse ung jentene er vel ikke veldig bereist eller interessert i en realitycheck, men de vokser nok noe vett på seg de og skal dere se!.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...