Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Halvdan, du sa 19R, men er det du eller captainj som bør sjekke kompasset tru? :grin:

Sto nå på enden av 19R sjøl og så bussen lande motsatt vei. Pokker meg typisk når jeg få minutter før hadde vurdert om jeg skulle stoppe i andre enden da en intuisjon sa jeg burde.

Vel, det er nå bare ett overdrevent svært og lite pent fly.

Og trafik kaoset var det ingenting å si på akurat. Godt å ha MC i slike sistuasjponer. :crazy:

Skrevet

Ja det är synd. Men dom ska väl bara använda Arlanda vid nödlandning så då får dom använda slides i alla fall. :)

Varför har OSL byggd gate som klarar A380?

Thai har tydligen gått ut i press och pratat om att man vill sätta in A380 på ARN-BKK flighten men vi får väl se.....om OSL har gaten så kanske dom flyger dit i stället. ;)

Skrevet

jeg misforstår deg kanskje, Per, men i flyterminologi - og i spotterterminologi - heter rullebanen det er snakk om 19R i nordenden og 01L i sørenden. Så flyet landet mot sør, på 19R.

(hvis flyet hadde brukt hele banen på å stoppe, hadde den trillet helt ned til rullebane-enden man kaller for 01L)

Skrevet

Er jeg som har glugga meg sjøl ser jeg nå ved å se på flyfoto. Pleier å ha god retning og avstandsans men i dag har nok trafikkaoset lurt meg en smule gitt. jaja, fikk jo kikka på skrømte der den sto ved gate om ikke anna, men jaggu var det litt av et kaos på avgangsrampa også :grin:

Skrevet

Det siste der fikk jo med de flotte fargene som var i går kveld. Men skulle gjerne sett noen sto på andre sida slik att den flotte rødfargen i går kveld kom med i bildet. Men flotte bilder det der også Emil.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...