Mathias Kjærstad Skrevet 6. september 2010 Forfatter Skrevet 6. september 2010 AES http://www.aerosoft.com/cgi-local/us/iboshop.cgi?showd,,D10333 Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 For et bilde! Er så lenge siden jeg har drevet med simulator, og når jeg ser innom på bilder o.s.v, må jeg si grafikken har blitt helt enorm bra! Husker Chicago fra Flight simulator 1995, det var ikke slik grafikk og se den gang. Ha ha. Utrolig sterkt bilde, med de høye skybyggnigene i bakgrunn var veldig tøft. Bra bilde =) Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. september 2010 Premium Medlem Skrevet 7. september 2010 Stemningsfullt! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 7. september 2010 Forfatter Skrevet 7. september 2010 Hyggelig Takker for kommentarer! Siter
KJ Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Fantastisk bilde, det er helt utrolig. :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.