Tom Knudsen Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Nå har jeg sett det også, enkelte har det jammen ikke greit i livet forstår jeg [video:youtube]rrNbLBS1D2Q Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Haha, hva skal man si? :confused: :sleep: Siter
K L Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 "You know" kommentarer hele tiden, respektløst og en total forkastelig oppførsel utført av dumme ignorante kjerringer... White trash deluxe. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Noen lignende tendenser? :grin: [video:youtube] Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 De oppnår i hvertfall en flere tusen-ganger oppmerksomghetseffekt med dette ift. om de bare hadde liret fra seg en dårlig prestasjon --> "Ikke videre" og deretter vært "glemt for alltid"! Garanterer ikke evig berømmelse med dette (og håper for alt i verden ikke dette fører til tilbud om f.eks. en programlederjobb), men det er vel dessverre ikke å stikke under en stol at den "kjendiseffekten" som nettopp disse nå med dette tullet klarer å oppnå iom. at videoen nå sannsynlig går rundt store deler av verden og kanskje oppnår å bli sett av et 6-7-sifrede ant. mennesker, for enkelte i seg selv dessverre ses på som høystatus eller gull verdt. :sick: Siter
Lars B. Frostad Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Halvdan er kvalm (ref. den grønne smilyen), men jeg har allerede spydd.. Ja desverre så er det slik verden "fungerer" i dag, man kan lure på hvordan det kommer til å ende. Disse jentene har definitivt fått sine "15 minutes of fame", og jeg vil bli meget overrasket - dersom de faktisk ikke vil "tjene" på dette rent pr-messig, verden er syk.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.