Fredrik Edvardsen Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne en grei, RDAF F-16 til FS? Har sett igjennom nesten alt jeg har funnet av download sites, men ingen Dansk F-16, likevel har jeg sett flere screens av Danske F-16 her og der... Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. september 2002 Forfatter Skrevet 29. september 2002 Skal bruke den til en repaint, tenkte at hvis jeg fikk tak i en som var Dansk fra før, slapp jeg å gjøre alt arbeidet. Har planer om å painte den jubileumsfargene til RDAF, med vikingen Holger på halen. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Jørgen Bertheussen: Hvorfor vil du ha dansk F-16? Holder det ikke med RNoAF? Spiller det noen rolle hvorfor han vil ha flyet? Siter
Espen Stabell Skrevet 29. september 2002 Skrevet 29. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Jørgen Bertheussen: Hvorfor vil du ha dansk F-16? Holder det ikke med RNoAF? Hva er det for en ting å si? spiller vel ingen rolle det? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.