Posted September 4, 201014 yr Om det ikke er gjort før så må Rune Furøy få en stor gratulasjon for bestått PPL-A. Broom Edit: Tok det som en selvfølge at han var bruker her på forumet, men finner han ikke i listen... Det er vel ikke mulig å ha drevet med flysimulator i mange år uten å ha oppdaget dette nettstedet?
September 4, 201014 yr Bra jobbet! Til lykke med sertifikatet! Du får fly masse nå før vinteren setter inn for fullt!
September 5, 201014 yr Jeg jobber sammen med han og kan bringe videre de gode ord Men ja, han har ikke engasjert seg på hverken scanair eller flightsim.no av en eller annen grunn
September 5, 201014 yr Hehe, joda jeg er her, jeg gjør bare veldig lite av meg her inne Må få takke så mye for alle gratulasjonene Dette er gøy, hehe - Rune
September 5, 201014 yr Grattis Rune! Er selv 17 og tok sertifikatet tidligere i år, men får vel gi fra meg Norges yngste tittelen til deg nå. Bra at flere unge kommer inn i miljøet
September 5, 201014 yr Takk for det, takk for det Er vel enda ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk har ett flysertifikat Nå er det bare å vente på godvær å komme seg litt ut på langtur