Jan Arild Gjemble Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Heisan folkens. Må desverre melde om dårlig nytt herfra også. Jeg får nok ikke kjørt noe FSX Multiplayer-server de neste 14 dagene heller, da jeg kommer til å bli borte. Om ønskelig og behov kan jeg kjøre multiplayer-server fra i kveld og til søndag formiddag. Håper at det kan finnes andre alternativ etter dette til Geir får fixet og kjørt opp sin Multiplayer-server Siter
Øystein Hansen Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Hei Jan Arild. Det er selvsagt ønskelig Vært artig å prøvd ut Airbus'n på MP og se om det går like silkemykt som i freeflight. Øystein Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. september 2010 Forfatter Skrevet 4. september 2010 Da er følgende servere oppe og kjører: FSX Multiplayerserver: IP 85.166.160.239 Teamspeak 2 server: 85.166.160.239 You are welcome Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Meget bra Jan Arild at du stiller opp med server`n :cool: Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Etter et meget hyggelig å sosialt medlems møte i Oslo flysim klubb i dag , å en fantastisk presentasjon av Fred om små fly osv... !!! så kommer jeg til å fly dette fremover :cool: Stor Takk til Fred :cool: :cool: :cool: nå gleder jeg meg til å fly Cessna osv.. Siter
Øystein Hansen Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Hei godtfolk... Har satt opp en TeamSpeak2 server og en FSX Multiplayer server, som vi kan bruke inntil Goffen's monsterserver er i drift. IP-adresse: 95.34.222.16 (både FSX og Teamspeak) Passord: Samme som Jan Arild's "sommerserver" De som ikke har passordet og som vil fly kan sende meg en PM. Vi snakkes! ------- Øystein Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Blir det noe flyving i kveld eller? Siter
Øystein Hansen Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Jepp! Jeg skal på en håndballkamp kl 18, tilbake ca 1930, så etter det er jeg klar ved spakene. Har testet server nå med Håkon og Fred, og det funker i allefall foreløpig... :grin: ------- Øystein Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Da skal jeg jaggu meg bli med i kveld Siter
Øystein Hansen Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Dæven steike! Det e bætre mæ bra ja! ------- Øystein Siter
Andreas Stangenes Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 Hei Øystein. Jeg skulle gjerne logget meg på, men min ts3 server trenger riktig port, og det ser det ikke ut til at den har automatisk... Jeg tror jeg vet passordet til Jan Arilds sommerserver. Siter
Øystein Hansen Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 Vi bruker jo ikke Teampeak 3 Andreas.... Du må bruke TeamSpeak 2 client for å logge på. Har sendt deg detaljer og passord i en PM. Øystein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.