Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Kan se for meg det ble nok fuel å svømme i på Hvithaien i SF bay den dagen :grin:

 

Skal lure på hvor mye dem faktisk måtte kvitte seg med for jeg regner med det var godt med fuel på tanka forran havsreisa til Sydney.

Skrevet

De kvitter seg vel ikke med mere enn at de kommer under maks landingsvekt. Vil ikke mesteparten av fuelen fordampe før den treffer bakken?

Skrevet

Max Ldg weight for 744 er 630.000 lbs

Så tar man av med destinasjon Sydney med 400 pax og baggasje,

så er man fort over 800.000 lbs tung. Max TOW er 875.000 lbs.

Skrevet
  • Forfatter

LOL. Helt klart Even, gikk litt fort i svingene i går :)

Og Even, linken er ikke død lenger, Tror VG si nettsia var nede i går kveld

Skrevet

Så ett anslag på rundt 170.000 lbs eller 77.000 liter er sannsynlig? Det blir endel det gitt. Får håpe piloten slipper dra sitt eget Statoilkort for å betale regninga :grin:

 

Men nå er vel fuel spillet lite i forhold til reperasjons kostnaden vil jeg tru ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …