Kristoffer Vinje Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Legg ut morsomme bilder :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Internetten på hurtigbåten som jeg tar er så treig at det er latterlig. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Kan godt pøse på med bilder, men det må da være flere enn meg og Even som finner bilder? Siter
Audun Braastad Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ikke for å skryte, men jeg synes dette er litt morsomt Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 http://funmeme.com/image.axd?picture=imminent-fail.jpg (denne var beskyttet) Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Meese... den første der gjorde at jeg klarte å sprute saft (sånn man blander med vann) utover hele meg! Hahahah Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Hehe, godt det! Men den siste der var visst beskyttet på en eller annen måte, må se om jeg ikke kan oppdrive en annen link! ... Fant ingen andre versjoner, så da ble det link. Smøg inn den "self-portrait"'n til slutt i stedet! :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 - Ler alltid som fa* av den siste der :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Sånn tar man av seg Greenpeace i Russland: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.