Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag. Det er bra at du har tatt i bruk PayPal.

Men de tar visst litt gebyr . Vet du hvor mye ?

Skrevet

Bra at noen tok opp dette igjen - jeg er redd for å virke litt masete om jeg gjør det...

Innsamlingen går bra, og hver dag drypper det litt inn på kontoen. Til nå er vi fått inn såpass mye penger at vi kan betale Telenor for serverleien tidligere i år, og nesten de nye maskinene som vi nå bruker. Da gjenstår det bare å sikre driften framover slik at vi slipper å komme i den situasjonen at kassen er tom og noen drar ut nettverkskablene...

Konklusjonen er at de av dere som har bidratt med noe fortjener en stor takk fra alle oss som bruker siten, men samtidig oppfordrer jeg de som ennå ikke har bidratt om å delta i innsamlingen.

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

For de som gir er det ikke noe gebyr, men det blr trukket fra et lite gebyr av beløpet jeg mottar. Jeg er ikke riktig sikker på hvor stort dette er, men jeg tror det ligger på ett par prosent.

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Stig Sandnes:

Når jeg får lønningen skal det bli bedre tider for flightsim.no
"[stort

Sama her....rundt den 10. Oktober gjev eg nok nokre dalar....

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

For de som gir er det ikke noe gebyr, men det blr trukket fra et lite gebyr av beløpet jeg mottar. Jeg er ikke riktig sikker på hvor stort dette er, men jeg tror det ligger på ett par prosent.

Har nå sendt pengene via PayPal og lurer hvor mye de har trukket (sjekk mailen din Dag). Men det er litt dårlig at alt foregår via US $ (Dollar) siden kronen er så sterk nå, men men...

[ 28.09.2002, 12:17: Endret av: Georg Korycki ]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...