NN Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Folk har vell kansje ikke mer penger å gi... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Den vokser da stadig, selv om det har begynt å dabbe litt av. Også nå blir jo alle minnet på innsamlingen igjen! Jeg må snart se å få gitt noe jeg og Siter
Gjest Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Dag. Det er bra at du har tatt i bruk PayPal. Men de tar visst litt gebyr . Vet du hvor mye ? Siter
Dag Johansen Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Bra at noen tok opp dette igjen - jeg er redd for å virke litt masete om jeg gjør det... Innsamlingen går bra, og hver dag drypper det litt inn på kontoen. Til nå er vi fått inn såpass mye penger at vi kan betale Telenor for serverleien tidligere i år, og nesten de nye maskinene som vi nå bruker. Da gjenstår det bare å sikre driften framover slik at vi slipper å komme i den situasjonen at kassen er tom og noen drar ut nettverkskablene... Konklusjonen er at de av dere som har bidratt med noe fortjener en stor takk fra alle oss som bruker siten, men samtidig oppfordrer jeg de som ennå ikke har bidratt om å delta i innsamlingen. Siter
Dag Johansen Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Georg Korycki: Dag. Det er bra at du har tatt i bruk PayPal. Men de tar visst litt gebyr . Vet du hvor mye ? For de som gir er det ikke noe gebyr, men det blr trukket fra et lite gebyr av beløpet jeg mottar. Jeg er ikke riktig sikker på hvor stort dette er, men jeg tror det ligger på ett par prosent. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Vi trenger denne siden så jeg anbefaler alle som er innom her å gi en liten skjerv. MVH Einar [ 29.09.2002, 02:39: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Kom igjen gutter og jenter .. Lista er for kort i forhold til medlemer her .. Siter
Stig Sandnes Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Når jeg får lønningen skal det bli bedre tider for flightsim.no Siter
TOS Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Stig Sandnes: Når jeg får lønningen skal det bli bedre tider for flightsim.no Sama her....rundt den 10. Oktober gjev eg nok nokre dalar.... Siter
Norvald Oslvold Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Foreslår at den flyttes øverst på nyhetslisten, og blir stående der til stadig påminnelse. De fleste har sikkert lest artikkelen fra Swedflight nå. [ 28.09.2002, 16:24: Endret av: Norvald Oslvold ] Siter
Gjest Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: quote: Opprinnelig postet av Georg Korycki: Dag. Det er bra at du har tatt i bruk PayPal. Men de tar visst litt gebyr . Vet du hvor mye ? For de som gir er det ikke noe gebyr, men det blr trukket fra et lite gebyr av beløpet jeg mottar. Jeg er ikke riktig sikker på hvor stort dette er, men jeg tror det ligger på ett par prosent. Har nå sendt pengene via PayPal og lurer hvor mye de har trukket (sjekk mailen din Dag). Men det er litt dårlig at alt foregår via US $ (Dollar) siden kronen er så sterk nå, men men... [ 28.09.2002, 12:17: Endret av: Georg Korycki ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.