Erik Karlsen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Da skal jeg ha ny trening på Gardemoen twr Onsdag 1 Sep fra kl 19-21 LT Ønsker VFR og IFR. Atc app er også velkommen Mvh Erik Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Minner om at denne samkjøres med Andreas sin APP trening på Kjevik håper det blir litt skytteltrafikk og at kanskje ENOS logger på? VFR er sårt nødvendig Siter
Erik Karlsen Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Takker alle som kom og fly til og fra ENGM. Vil også takke de 2 som fly vfr. Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg ser du endret posten din Grønmyr, men ikke feltet der det står "I felt in love with the whisper-mode!" Jeg håper det er ironi, hvis ikke skal det stå "fell" i stedetfor felt Man kan jo føle "love", men det er kanskje ikke det som skal bli resultatet av setningen? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Hei, beklager at jeg ikke rakk treningen din i dag. Planla turen min til takeoff 1905Z Uten å vite at du hadde trening. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 jeg ser årsaken til at du endret posten din var en skriveleif så det kan vel hende oss alle. Forresten skrives det skriveFeiL Men skal se om jeg ikke gidder å forandre signaturen en dag! God kveld. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.