Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt mer fra turen over :) Har snart kommet meg til kysten av Canada. Har nå 60 knots motvind rett i nesa, håper på en landing på JFK on time.

Skyland

2010-8-31_12-21-32-626.jpg

Man blir omtrent blendet i cockpiten. Mer realistisk synes nå jeg, egen tweak :)

2010-8-31_12-35-1-225.jpg

Høy sjø kan ennå ses fra 35 000 fot.

2010-8-31_13-1-58-37.jpg

Kommer mer bilder :)

EDIT: Har nå 95 knots motvind! GS på 390! ontime kan vi bare glemme :)

Skrevet

Fine bilder Mathias! Vil bare referere til 1 bilde.

Du ligger på 37,000(Vet ikke om det er under dec eller ikke men ut ifra det du har skrevet er det ikke det)

<------- Partall

Oddetall ------->

Nå flyr du sikkert offline eller på multi så det spiller ikke stor rolel :0) Men er en grei regel når du kommer til vatsim nettverket som jeg venter på deg på!! :D Gleder meg til å se slutten Mathias!

edit: Er også noen land det gjelder for Nord og sør. Tror Frankrike og Italia er en av de.

[size:8pt]Sikkert noen skriveleifer her. Men la gå :P [/size]

Skrevet

Kan jo alltids pirke litt jeg også da...sånn bare for morro skyld hehe :whistle:

Autothrottle armert når du taxer...

Vingelys og halelys (logo) on på høylys dag...

Men hvem vet, kanskje det er standardprosedyrene til American Airlines :grin:

Skrevet

Vel Øystein...

Nå er det sånn at Thai 777 og Korean air cargo 747F har Autotrottle "armert" selv når flyet står på stand og har motorene avslått. Dette har null og si så lenge motorene ikke går samt at man trykker TOGA buttom.

Skrevet

Ein anna ting eg stussa på.... engine og wing anti ice på så langt oppe? Ingen vits i å ha dei på når du er så langt over skyene. Is er ikkje usynleg :)

Skrevet

Mye bugs i VC'en der, APU står on i VC selvom jeg slo den av selv i 2D cockpit, samme gjelder med anti icen.

AT kan jeg si meg skyldig i! Var noe med at det var tidlig på morran, og kaffen var vel ikke ferdig :grin:

Men, det med lysa, det bryr jeg meg ikke noen som helst om egentlig. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...