Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Fikk mersmak av Øystein Hansen til og ta en longhaul over dammen Flere bilder kommer etterhvert. Pushback Kjent hotell En som stikker til Philadelphia Liten gris fra BA. Liner opp på 23L Rotate Klatrer ut av sid WAL1Y Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 Litt mer fra turen over Har snart kommet meg til kysten av Canada. Har nå 60 knots motvind rett i nesa, håper på en landing på JFK on time. Skyland Man blir omtrent blendet i cockpiten. Mer realistisk synes nå jeg, egen tweak Høy sjø kan ennå ses fra 35 000 fot. Kommer mer bilder EDIT: Har nå 95 knots motvind! GS på 390! ontime kan vi bare glemme Siter
Erik Karlsen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Du kommer sikker frem en eller annen gang. Det er fine bilder. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 Takker Kommet meg godt over Canada nå Siter
Simon Trefjord Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 [size:20pt]!![/size] Kan ikke si jeg ikke er misunnelig... :blush: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 600 nm igjen Motvinden har roet seg ned nå. Siter
Emil Topstad Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Alle bildene var helt utrolig bra! Veldig flott! Takk for titten, Mathias!! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 Takk for kommentarer 70 nm igjen til T/D! Skal lande 1702z, får se om vi greier det da. Blir en ENE star og 04L Kommer ACARS rapport. Siter
Joakim Hagen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Fine bilder Mathias! Vil bare referere til 1 bilde. Du ligger på 37,000(Vet ikke om det er under dec eller ikke men ut ifra det du har skrevet er det ikke det) <------- Partall Oddetall -------> Nå flyr du sikkert offline eller på multi så det spiller ikke stor rolel :0) Men er en grei regel når du kommer til vatsim nettverket som jeg venter på deg på!! Gleder meg til å se slutten Mathias! edit: Er også noen land det gjelder for Nord og sør. Tror Frankrike og Italia er en av de. [size:8pt]Sikkert noen skriveleifer her. Men la gå [/size] Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 Helt riktig det Joakim, grunnen var at UT2 drev med kolonneflyvning over dammen med avstander på 100 m Og jeg kunne ikke gå opp pga vekten min : p Siter
Joakim Hagen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Ahh ^^, Var selvsagt ikke ment som noe kritikk Er vel de i forumet som lett fikser det til å bli kritikk Men som sagt! Fine bilder! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 Hehe, skjønte det Takker Joakim! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Nydelig!! Rett og slett! FSX dette eller? Siter
Joakim Hagen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Mathias er en av de kule gutta ja! FSX er tingen Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 FSX ja Takk for kommentarer, hyggelig Siter
Erik Karlsen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Du hadde en fin tur ser jeg, men hva er det du brukte for og få den raporten? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 http://secure.simmarket.com/flight-tracker-(time-to-fly)-edition.phtml Denne brukte jeg Anbefales på det sterkeste! Den gjør alt selv, trenger ikke og plotte inn noe, untatt DEP og ARR da. Siter
Øystein Hansen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Veldig flotte bilder, spesielt det på touch-down. Siter
Kai Dreyer Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Flotte bilder. Men hvorfor i alle dager har du APU på under flyturen? Siter
TOS Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Hehe godt observert Kai :grin: Trur nok det gjekk med nokre ekstra tonn drivstoff der ja :grin: Siter
Øystein Hansen Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Kan jo alltids pirke litt jeg også da...sånn bare for morro skyld hehe :whistle: Autothrottle armert når du taxer... Vingelys og halelys (logo) on på høylys dag... Men hvem vet, kanskje det er standardprosedyrene til American Airlines :grin: Siter
Kai Dreyer Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Vel Øystein... Nå er det sånn at Thai 777 og Korean air cargo 747F har Autotrottle "armert" selv når flyet står på stand og har motorene avslått. Dette har null og si så lenge motorene ikke går samt at man trykker TOGA buttom. Siter
TOS Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ein anna ting eg stussa på.... engine og wing anti ice på så langt oppe? Ingen vits i å ha dei på når du er så langt over skyene. Is er ikkje usynleg Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Mye bugs i VC'en der, APU står on i VC selvom jeg slo den av selv i 2D cockpit, samme gjelder med anti icen. AT kan jeg si meg skyldig i! Var noe med at det var tidlig på morran, og kaffen var vel ikke ferdig :grin: Men, det med lysa, det bryr jeg meg ikke noen som helst om egentlig. :grin: Siter
Sverre Andre Nordheim Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Dette var flott Mathias! :grin: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Takk takk Sverre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.