September 26, 200223 yr Halloys! Har tenkt meg til oslo om 2 uker , også lurte jeg på om jeg kansje skulle ta noen bilder. Er dette låv?(lov) og en ting til For meg og mine 2 søsken sparte vi 1600 nok på og fly SAS!
September 26, 200223 yr Det er da fullt lovlig det, du mener vel fly? EDIT: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke spart til å fly SAS (Er ikke noe SAS fan i lengden), hadde heller satset på å prøve Norwegian... [ 26.09.2002, 20:23: Endret av: Michael Rosland ]
September 26, 200223 yr Author Opprinnelig postet av Michael Rosland: [QB]Det er da fullt lovlig det, du mener vel fly? Med blits? onni cocpitten? I cabinen? (på fly)
September 26, 200223 yr Tror ikke blitz blir det mest populære hvis du snakker om cockpit bilder. i kabinen burde det vel ikke være noe problem, men er det så mye interesant å ta bilder av der da? det eneste kunne være litt final ut vinduet.
September 26, 200223 yr Tror ikke du kommer inn i cockpit engang! Alle flyselskaper er strenge på det nå. Det er da mulig å ta et par bilder i cruise også, hvis det er noe bra å se da. Jeg tror det er nok belysning i kabinen, så jeg hadde ikke brukt blitz. Har vært i endel cockpiter, den første var en MD-90-30 fra Sunways (som ble lagt ned en uke etter jeg kom hjem Ble litt skremt da!) Men det største av dem alle var i 747 cockpit. Fikk tilogmed styre en 747! Da følte jeg meg i mitt rette element da.. [ 26.09.2002, 21:28: Endret av: Michael Rosland ]
September 26, 200223 yr Ikke mye spennende å ta bilde av i en flykabin da. Husk at ikke alle er like begeistret for at noen løper omkring og knipser bilder av dem, særlig ikke med bliz. Hadde noen blizet meg i trynet når jeg forsøker å ta en blund, så hadde det fotoappartet fort blitt most ned i teppet....
September 26, 200223 yr quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: Hadde noen blizet meg i trynet når jeg forsøker å ta en blund, så hadde det fotoappartet fort blitt most ned i teppet.... ...for ikke å nevne ned i halsen på fotografen...
September 27, 200223 yr quote: Opprinnelig postet av Svein Olsen: Hadde noen blizet meg i trynet når jeg forsøker å ta en blund, så hadde det fotoappartet fort blitt most ned i teppet.... Har vi en liten wannabe Mette Marit her??
September 27, 200223 yr quote: Opprinnelig postet av Michael Rosland: Tror ikke du kommer inn i cockpit engang! Alle flyselskaper er strenge på det nå. Da er det en fordel å være ansatt i SAS da De siste 2 gangene jeg har flydd har jeg sittet på klapp sete i cockpit hele veien
September 28, 200223 yr Hvis du har lyst til å ta bilder i cabinen anbefaller jeg deg å gjøre som meg: enten står du lenge forran insheckingsskranken i håp om å ombordstige først ellers kan du heller vente til flyet har landet og alle passasjerene har kommet seg ut og da spørre flyvertinnen om det er greit om du knippser litt :-)