Andreas Stangenes Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Du ønskes med dette hjertelig velkommen til inn- og ut- og gjennomflygning ved Kjevik TMA onsdag førstkommende kl 19-21z. Kaffe, te og selvfølgelig kakao til alle tørste piloter i dette gryende høstværet. Er vi heldige blir det litt utfordrende flyvær. See you in the air, Captains! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Minner om at dette er i kveld. Kaffekjelene står på, og kakaoen skal bli klar Siter
Andreas Stangenes Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Jeg venter på mentoren min... Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Zulutid her og lokaltid på v-route? Men da gjetter vi på at du igrunn mente Zulutid Siter
Andreas Stangenes Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 OOOPS Ja jøss, det var altså 19 lokal! Siter
Alexander Hansen Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Hva er konklusjonen? Kommer det ATC nå eller ei? Siter
Andreas Stangenes Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Jeg har sendt sms til mentoren for å høre, men har ikke fått svar ennå. Jeg er ganske sikker på at vi avtale 19 lokaltid, men jeg laget altså annonsen her på flightsim.no feil ifht tid. Vroute er riktig. Jeg beklager dette, og vi kommer tilbake med mer info når Anders kommer på. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Kan ta TWR i dag og? Siter
Andreas Stangenes Skrevet 1. september 2010 Forfatter Skrevet 1. september 2010 Ah du tok ikke tower, Reidar? Jeg regner med det var deg som sendte meg melding ingame? Og så sier jeg takk til dem som fløy til Kristiansand i kveld. Håper kakaoen smakte? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.