Skrevet 28. august 2010 14 år Da har jeg fått høre fra sikre kilder,at Boeing 787 skal testes i (forhåpentligvis) sterke vinder på Keflavik på onsdag 1 sept. Etter noen tester der skal 787èn til Svalbard,av alle plasser.... :grin:
Skrevet 29. august 2010 14 år Yey, Boeing tok turen opp til Svaldbard under testing av 777-300ER. http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=171147
Skrevet 29. august 2010 14 år Hvorfor ikke Molde? :grin: (det var en spøk, for de som ikke skjønte det).
Skrevet 29. august 2010 14 år Kommer nok til Gardermoen slik som A380 når motorer og fly skal sjekkes i Freezing Fog. Ekstremværet på Gen er ganske så unikt og farlig i perioder.
Skrevet 29. august 2010 14 år Det virker som at lista er lang over flytyper som har blitt testet i sterk vind på Keflavik...
Skrevet 29. august 2010 14 år Forfatter Det virker som at lista er lang over flytyper som har blitt testet i sterk vind på Keflavik... Derfor burde flere fly dit på Vatsim,spesielt på vinter halvåret
Skrevet 29. august 2010 14 år Tor, akkurat det tviler jeg faktisk på. Tenk Anchorage, eller for den saks skyld en god del andre steder i USA. Boeing har så vidt jeg vet ikke vært i Norge på FZFG test ever, så de har nok en egen plass å prøve dette på. Svaldbard turen er nok heller en test for å se om de kan bruke Svaldbard som divert field.
Skrevet 29. august 2010 14 år PK, vet at både Airbus og Boeing har vært innom på Iqaluit flere ganger for å fryse rævva av seg
Skrevet 8. september 2010 14 år Forfatter Da fikk jeg noen bilder fra noen jeg kjenner i Icelandair. Ikke all verdens bilder...bedre enn ingenting. Så ett som jeg fant på nettet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.