Geir G Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Heisann! Er inne til førstegangstjeneste fortiden og jeg vurderer å kjøpe en enkel høyttaler til MP3-spilleren min, via en 3.5mm-kabel. Har sett på mange høyttalere både i ulike butikker, men er usikker på hva som er bra. Jeg ønsker: - Så god lyd som mulig, helst også en antydning til bass. - Mulighet til å gå på batteri - Helst batteridrevet - Prisklasse 500-800kr. Noen her som har gode erfaringer? Siter
Eivin Stensø Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg er ikke så oppdatert på spesifike modeller men Altec Lansing er en produsent du bør sjekke ut. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Bare husk å lås de inn i skapet ditt når du ikke er tilstede, slike høytalere, samt mobiltelefoner er attraktive gjenstander for øvrige som er inne til førstegangstjeneste.. Siter
Per Johansen Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 I den prisklassen vil jeg anbefale Amethyst iPig Multicom har den til 549,-. Høyttaleren har ipod-docking, men kan tilkoble vanlig mp3 spiller. Tror du skal godt opp mot 2 raske for å finne høyttaler med tilsvarende lydkvalitet og bass. Siter
Geir G Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Takker for svar! Den grisen var ikke dum, eneste som var litt dumt er mangelen på batterimulighet. Det står mellom den, eller denne ... Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ALtec, helt klart, selger den som hakka møkk på jobben. Siter
Per Johansen Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Altec sin er grei nok, men har ikke noe særlig til bass og lite punch. Jeg har den, men den blir lite brukt. Har ikke testet X-mini, men ut fra tester ser den spennende ut både funksjons- og lydmessig. X-Mini Max 375,- hos komplett X-Mini II 299,- hos kompett Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Helt riktig som Per sier! Vil klart anbefale X-mini, bra bass, og hvis du kjøper 2 stk får du stereo. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.