Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hei, jeg har fått som oppgave av læreren mine å lese på hva som skjedde med Air france flyet som styrtet på sin ferd fra Rio til Paris... Men istedenfor å lete dette opp, tenkte jeg heller at jeg skulle spørre dere glupinger fra forumet PS: hadde vert fint med en enkel forklaring istedenfor en link som jeg må lese på, sorry men det er HELG! Siter
Rune Hatle Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Makan på latskap. Skal vi andre bruke av vår tid fordi du ikke gidder? Her er en link, og du får lese selv. Aviation Safety Network - Air France A330 Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Takk for link... Men viss det er et problem for deg å bruke tiden din på å hjelpe meg, hvorfor gidder du da å gi meg en link? Siter
K L Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hallo!, med en slik innstilling så lærer du jo ingenting, opg. var å du skulle lese den selv, ikke få et sammendrag fra noen av oss som kjenner til den fra før, skjerpings gutt! Forøvrig god helg, måtte øye bli stort og vått... Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Da slår jeg en strek over denne posten... Slik at jeg ikke får flere unødvendige kommentarer. Har du ikke noe godt å si så ikke si det! Siter
Emil Topstad Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Du kan jo bare se en episode av flyhavarikomisjonen.. De har laget en episode om denne ulykken. Og btw: Du burde endre navnet på emnet. Trodde det hadde skjedd en ulykke med Air France jeg nå :crazy: Siter
K L Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 I all ærlighetens navn Sondre tror nok at du bør revurdere sterkt din holdning i denne posten, du ber om hjelp og får det selv om det ikke ble helt slik du hadde håpet på, disse unødvendige kommentarene du refererer til nå, bør du ta til etterettning og ettertanke, Dagens visdommsord fra meg til deg må bli: "Roper du i skogen så får du enten svar, eller kongler i munnen. Siter
Joakim Hagen Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Gode ord Kenneth! Gode ord! Du kommer nok ikke langt med sånn holdning på dette forumet Sondre. Det skaper bare sider med diskusjon.. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Et kjapt sammendrag: Flyet var i lufta til det gikk i vannet og havarerte. God helg Gjør leksa di sjøl, din slækking Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Haha, ler av de fleste på forumet her (ikke deg Sondre). Visse folk har en stor trang til og si det, selvom det har allerede blitt sagt. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Prøv å vinn et valg med én stemme, da gitt! Hadde vi ikke hatt lov til å repetere andre, hadde vi hatt veldig lite å snakke om Og Mathias, tro meg, jeg ler jeg også. Mye oppgitt latter. Siter
Timmy Brandt Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Du kan jo bare se en episode av flyhavarikomisjonen.. De har laget en episode om denne ulykken. Hmm.... är det den här du menar då? http://www.youtube.com/watch?v=4fwfbgyHzPc (del 1 av 5) Siter
Joakim Hagen Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Den er ikke laget av NGC bare så det er klart. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.