Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja, hvor går din neste flight? Hvordan selskap ol.?

Har sikkert vært oppe sånn tråd før, men fant ikke noe... Om den ikke er vits så bare ignorer den ;)

Vil høre hva folk skal ut å fly med ol. ;)

Begynner jeg, neste planlagte er:

10 Desember:

MOL-OSL-LHR-EDI: NAX 733 eller 737-800, og BA Airbus A320 eller 757

13. Desember:

EDI-LHR-OSL-MOL: NAX 733 eller 737-800, og BA Airbus A320 eller 757

• Svar 262
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Ja, selvfølgelig har dette jo vært. Sorry, det var rett og slett jeg som surra (les: ikke følger nok med) ang. datoene. :blush: :blush:

Har ikke booket billetten enda, men neste tur her blir med all sannsynlighet en EuroBonus-uttakstur Oslo-Longyearbyen t/r med SAS og B737 ila. den 1. eller 2. uka som kommer nå.

Skrevet
God tur til alle, men et spm, sikkert et dumt et, om jeg blir Euro Bonus medlem nå! Kan jeg da få poeng for turen i August?

Nei, det kan du ikke.

Da du skal dra kortet når du sjekker inn eller hva det er. Hvertfall kan du ikke få Poeng ETTER en flight.

Skrevet

Ville lest mere før jeg postet ett så sikkert svar Emil. For det kan du ;)

Etterregistrering av manglende poeng

Etterregistrering av poeng kan gjøres opp til 6 måneder etter at reiseaktiviteten fant sted. For nye medlemmer kan poeng etterregistreres for reiser som fant sted inntil 1 måned før innmelding i EuroBonus.

Før du starter, kontroller om bookingklassen gir poeng. På listen over våre samarbeidspartnere finner du de enkelte selskapers poenggivende klasser.

Inneholder reisen din mellomlanding/flybytte, må du taste inn hver del av reisen separat. Eksempel: En reise fra Oslo til New York: tast inn Oslo - København og deretter København - New York.

Etterregistrering av manglende poeng kan gjøres for følgende: SAS, Blue1, Air China, Austrian Airlines, Air New Zealand, Air Canada, Brussels Airlines, Cimber Air, Continental Airlines, EgyptAir, LOT, Lufthansa, Singapore Airlines, Spanair, Swiss, Shanghai Airlines, TAP, Turkish Airlines, US Airways, Thai, TAM och TAM Mercosur, Widerøe og United Flere partnere vil komme til senere

Gå på din Eurobonus side ved å logge inn på sas.no så velger du etterregistrering ;)

Back on topic:

Neste tur blir MOL - OSL - MOL for å få flyside kurs osv. Dato er usikkert men vil vedde alle penger på at SGS gir meg billetter til sas :crazy:

Skrevet

Oslo, Gardermoen - Honningsvåg, Valan skal jeg fly imorgen 28. august.

Alle flyplasser jeg skal innom er:

OSL - TOS (SAS B738) Hvor jeg skal bytte fly.

TOS - HFT - HVG (Widerøe Dash 8-103)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...