Fred Solli Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Heisann alle sammen. Da er høsten satt inn og MP-serveren har gjennomgått en kyndig refurbish av Geir-Ove og fått ett nytt hjem og ny IP-adresse. Ny IP er 193.90.31.182 Passord er det samme som vi hadde før sommeren. De av dere som ikke har passord eller lider av Alzheimer light kan sende meg en PM så ordner vi passord til dere. Foreløpig vil vi ha Teamspeak 2 inne, men vil etterhvert gå over til Teamspeak 3. Det er samme IP her som på MP-serveren. Foreløpig ikke satt noe passord her, men det vil helt sikkert komme noe der når TS3 er oppe og løper. Alle med FSX er velkomne til MP-land (Dessverre er ikke serveren kompatibel med FS2004) Nok en grunn til å oppgradere Første ildåp blir på søndag kl. 20.00 for vår vanlige søndagstur (Low and slow). Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Juhuuu Dette er toppen Da sier jeg takk for meg og håper alle har hatt glede av "sommerserveren" som har ruslet og gått i den grad den har vært oppe Tusen takk til Geir og også til Fred som har fått på plass denne igjen Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Kjempe jobb du har gjort, tro meg jeg vet. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Herlig! Søndagen skal også det nye gullflyet fra Carenado ut på en offisiell jomfrutur Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ah, kjempemessig. Søndag møter vi fresh and strong i PNW land med Caravaner. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. august 2010 Premium Medlem Skrevet 27. august 2010 Blir med på Caravanen på søndag :grin: . Og takk for hyggelig og proff service gjennom sommeren Jan Arild, og takkåpris og velkommen tilbake til nyserveren med profft mannskap av Fred og Geir Ove!!!!! Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Supert :cool: Geir Ove ! Har prøvd nå å komme inn på mp serveren men kommer ikke inn, dette gjelder også ts2 .. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jupp jeg vet....ser på dette senere i dag Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Nja er har jeg hvert skikkelig uheldig tror jeg, denne kommer nokk ikke opp før senere, her er det noe HW som har røket....har flytta den så kansje noe som har tulla seg til. Kommer tilbake Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg kommer til å kjøre FSX og Teamspeak-server til og med søndag om ikke Geir får fixet serveren så raskt, slik at søndagsturen kan avholdes. Til uka reiser jeg derimot bort, og kan dermed ikke hoste en FSX-server fra mandag morgen til og med fredag. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Kjempebra Jan Arild :-) Da flyr jeg online på din server så lenge .. :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.