Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen.

Da er høsten satt inn og MP-serveren har gjennomgått en kyndig refurbish av Geir-Ove og fått ett nytt hjem og ny IP-adresse.

Ny IP er 193.90.31.182

Passord er det samme som vi hadde før sommeren. De av dere som ikke har passord eller lider av Alzheimer light kan sende meg en PM så ordner vi passord til dere.

Foreløpig vil vi ha Teamspeak 2 inne, men vil etterhvert gå over til Teamspeak 3.

Det er samme IP her som på MP-serveren.

Foreløpig ikke satt noe passord her, men det vil helt sikkert komme noe der når TS3 er oppe og løper.

Alle med FSX er velkomne til MP-land :)

(Dessverre er ikke serveren kompatibel med FS2004) Nok en grunn til å oppgradere :)

Første ildåp blir på søndag kl. 20.00 for vår vanlige søndagstur (Low and slow).

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Nja er har jeg hvert skikkelig uheldig tror jeg, denne kommer nokk ikke opp før senere, her er det noe HW som har røket....har flytta den så kansje noe som har tulla seg til. Kommer tilbake

Skrevet

Jeg kommer til å kjøre FSX og Teamspeak-server til og med søndag om ikke Geir får fixet serveren så raskt, slik at søndagsturen kan avholdes.

Til uka reiser jeg derimot bort, og kan dermed ikke hoste en FSX-server fra mandag morgen til og med fredag.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...