Gå til innhold

Band i Stavanger som trenger trommis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er nok ikke riktig sted og lete, men why not?

Har flyttet til Stavanger nå, og står igjen uten noe band!!

Finnes det noen av dere her inne som spiller og kunne trengt en trommis med mye erfaring? Evt. vet om et band som kunne trengt en? :)

Skrevet

what Klepp said?

jeg vil vel heller ikke si at jeg trenger og slutte med trommer og starte med idrett.. Å ha spilt på U19 landslaget i hockey i 2 år er vel mer enn hva man kan forvente :)

Skrevet

Fint med litt mer info om hvilket nivå du er på,ser du skriver erfaren, men kan jo være skolekorps:-)

Er du ett orakel hadde Musikkpraksis mye annonser før.

Hvilken sjanger trivest du best med ?

Er såvidt jeg vet ett ganske bredt musikalsk miljø i Stavanger med alt fra revyer, jazz til dødmetall. Skjekk ut utesteder som Martinique, Checkpoint (og cementen, samme eiere) og Chevys. Folken er studentstedet og det er garantert studenter på universitet som ønsker band. Er det bomberom og en kasse øl som skaper gnisten kan du begynne hvor som helst;-)

Heng opp ett oppslag på enten Folken eller UiS er mitt tips, selvfølgelig klarert med begge administrasjoner. Ellers er det jo lett og treffe folk over en øl på nevte utesteder. Mange gode ideer kommer via øl..

Lykke til !

Skrevet

Ja, tenkte jeg ikke skulle skrive så altfor mye i og med at dette kanskje var feil sted og lete.

Men ok.

Har spilt i snart 10 år, startet med skolekorps men er nok litt over det nivået nå. De siste 3 årene jeg bodde i Oslo spilte jeg i ett Storband som het Big Boss Band. Vi spilte i brylluper, bursdager osv.. Liker best funk, pop, rock. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...