Roy Halvorsen Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Prøver å gjøre en bra landing, men sliter veldig her. Jeg finner ikke ut hvor mye jeg skal droppe under innflyvingen. får det meste til, men ils-landing sliter jeg med. synes det er dårlig forklart i fs2002. Det er sikkert meg det er noe galt med. Kan noen hjelpe meg her? Håper noen kan forklare det på godt Norsk. Jeg flyr mest 737. Siter
Andreas Eriksen Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Her last, ned denne. Den hjalp meg veldig mye... Siter
Karl R Pettersen Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Vel, det kan jo være en ide å starte med litt mindre flytyper, og jobbe seg oppover. Ikke engang Braatens-piloter hoppet inn i en 737 på sin første flytur Siter
Magnus Wiik Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Better the hard way! Jeg lærte FS i Extra, Beech King og BaE Hawk Den første landinga var i den 3. timen eller noe sånt, på et jorde i Hutchington i USA med en C182RG Den første Flyplasslandinga var en stund etter på ENBO i en DHC-8. (Prøvde ikke egentlig før det. mest Kræsjing) Den første ILS'en var i en C182RG i FS98! VOR/DME og NDB kan jeg ikke bruke ennå, men det kommer vel med tiden! Lykke til! Siter
Roy Halvorsen Skrevet 15. november 2002 Forfatter Skrevet 15. november 2002 Lastet ned filen Innføring i ILS innflyging. Helt perfekt Litt trening nå så går det nok bedre. Mange takk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.