Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gjør vi et forsøk på å kjøre igang faste ukentlige iron-flights for "heavy-folket", dvs alt som kan holde en groundspeed på 400 +++

Første kveld tenkte jeg vi kunne foreta to korte ruter slik at det blir litt å gjøre og ikke bare ligge på cruise.

Først flyr vi fra Oslo til Stockholm

ENGM-ESSA, FL290-FL460

SUTOK UP607 ELTOK

40 min

Så går turen fra Stockholm til Tallin

ESSA-EETN, FL290-FL460

BABAP UP607 NEBSI UL870 OSMUR

40 min

Dette kan være en bra start for oppstart og så tar vi det videre derfra.

Vi satser på avgang ENGM 20.15, så logg inn i god tid slik at du får gjort unna preflight og oppsett slik at alt er klart til 20.15.

Velkommen skal du være :)

• Premium Medlem
Skrevet

Skjelve, skjelve, håpet jeg skulle driste meg til å delta med 707, men det tar tid å lære den til så avansert flyvning. Prøvde meg på en times nav-tur i går kveld ( mens alle handlet Caravan......), men det gikk heller dårlig. Må nok ta noen flere brevkurs :grin: . Men ikke vær for trygg, kanskje jeg sniker meg etter med annet redskap.

Skrevet

Serveren har vært nede idag grunnet full defragmentering av alle diskene, vedlikeholdsarbeid må også kjøres ;)

Nå er straks serveren oppe igjen, gi meg 10 minutter så kan man logge inn med ip-adressen:

80.212.156.210

Det er denne ip-adressen som også gjelder ikveld om ikke Telenor finner på noen sprell :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ok, da sitter jeg bare og hører på dere jeg, så kan dere med passord fly på mp serveren om det er det.....stikker i butikken og handler litt potetgull og brus så har jeg noe og knaske på mens dere flyr, og jeg hører på ts....kan jo fly offline, og snappe inn på et par valium og håpe på at jeg halusierer såpass at jeg ser dere i simmen, selv om jeg flyr offline....se u :-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg rekker ikke i dag.....er noe data greier som trubler litt, jeg prøver sammtidig her og få opp server ...så happy flight

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...