Emil Topstad Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Hei! I morgen tengte jeg og en kompis og dra til OSL for å spotte. Vi skal først på SAS museet, hvor vi tar bussen fra terminalen. Men etter det, hvordan skal jeg komme meg til den beste spotteplassen. Har sett en del kart, men de sier i grunn ikke så mye. Kan man eventuelt ta bussen vidre fra SAS museet til nærheten av spotteplassen (hva nå den spotteplassen heter da... ) Trenger litt hjelp her nå.. :whistle: Siter
Gunnar Flak Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 SpotterGuide OSL Den beste plassen om ettermiddagen er merket med D hvis flyene lander nordfra og tar av mot syd. Siter
Emil Topstad Skrevet 23. august 2010 Forfatter Skrevet 23. august 2010 Joda, men det står jo ikke hvordan du kommer deg dit med buss.. Siter
Gunnar Flak Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Hvis du er på SAS-museet (L), kan du vel GÅ til spotterplass D? Mellom en og to kilometer. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 23. august 2010 Skrevet 23. august 2010 Mellom en og to kilometer. Ikke det en gang. Siter
Emil Topstad Skrevet 23. august 2010 Forfatter Skrevet 23. august 2010 Okay. Det hviste ikke jeg. Men da er det jo heller ingen problem Takk for hjelpen! Skal kose meg i regnet.. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Skal kose meg i regnet.. Lykke til.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.