Lars B. Frostad Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Ok, bare for å presisere det med en gang: spillet heter altså: "Cities in Motion" men er altså en transportspill á la: gode gamle Transport Tycoon. Spillet slippes i løpet av 1.kvartal 2011, og det er "Paradox Interactive" som gir ut spillet. Her kan man enten starte kampanjemodus, eller åpen "sand box game" i en av totalt fire byer. De fire byene er: * Wien * Helsinki * Berlin * Amsterdam Men man kan også lage sine egne byer, med det innebygde redigeringsverktøyet. Handlingen utspiller seg over totalt 100 år, fra 1920 til 2020. Man har over 30 ulike transportmidler å velge mellom, fra busser, trikker, t-bane, båter, fly, helikopter osv osv. Se video her: [video:youtube] Les mer om spillet her: http://www.gamer.no/artikler/68500/transportspill-fra-paradox/ Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Uff da, Tycoon-spill er farlige for fritiden :grin: Siter
K L Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 hi hi opplevde en gang at jeg ble så betatt at jeg merket ikke tiden før solen stod opp igjen sånn ca kl 0500 på morgenen... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Ny og moderne Transport Tycoon har man jo i Locomotion, som er skapt av samme mann, Chris Sawyer. Men det begynner å dra på årene det også - sitter dog å spiller det den dag i dag forsåvidt, men savner bedre grafikk. På den annen side håper jeg at dette ikke blir en graphics galore i barne-modus sånn som Roller coaster Tycoon 3 ble. Ufattelig kjedelig grafikk, og også helt utrolig kjedelig å spille i forhold til de to første i serien. Blir spennende å se. Takk for tipset Siter
Timmy Brandt Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Detta ser bra ut! Ska absolut köpas när det kommer i butik. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Ola Haldor: jo da, er absolutt klar over "Locomotion" - selv om denne helt klart var en klar forbedring av den "originale" Transport Tycoon på flere området, ble denne allikevel ikke den store "slageren" som originalen ble. Personlig ble jeg ikke sittende med denne så mye, og som du sier - så er jo også denne ble rimelig gammel nå. Locomotion ble faktisk lagt på hylla fort hos meg, og brukte heller "openTTD" i stedet. Får dog håpe at "Cities in Motion" får en god "map-creator", eller at den er såpass åpen - at man enkelt kan få tak i verktøy til å lage egne land/landskap osv. Så kan denne fort bli en "slager" hos meg i allefall, selv om det riktignok er "Tropico: 3" jeg er hektet på for tiden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.