Gjest Lars Johansen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Flyr en tur fra Gardermoen til mallorca akkurat nå med LN-NOV "Evert Taube". Her er et helt enkelt bilde fra turen: kanskje det blir flere bilder etterhvert som vi nærmer oss Mallorca Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Her har vi passert Frankfurt: Siter
Even Rognlien Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Flotte screenshots! Men det er en del støy på dem... Tar du bildene med fraps? I såfall bør du velge 'PNG' under 'Image format' , da beholder du den samme kvaliteten du har i FS Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jeg bruker "print screen"-knappen og laster dem opp i paint. Deretter laster jeg dem opp på photobucket. jeg lastet ned Fraps nå, men det er kun registrerte brukere som kan lagre i formatene JPG, PNG og TGA. Jeg er ikke registrert bruker og vet ikke hvordan man blir det. :grin: Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 da har vi landet på Mallorca. I tordenvær. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.