Gjest Niclas Andersson Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Nu är jag nästan klar med painten så här kommer en preview på min nya målning NL-NOT som Lars Johansen önskade Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Kjempe flott Gleder meg til å kunne fly NOT'en i simmen Bare et litt dumt spørmål :grin: Denne er til PMDG? Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 ooohhh, endelig! Har savnet LN-NOT i simmen siden jeg fløy med den 6. april En nydelig paint du har laget der. LN-NOV var også utrolig fin å få i simmen og den har vært på to turer allerede. :grin: Denne er til PMDG, Sondre. Siter
Johan Clausen Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Nice. Ser frem til endelig at kunne flyve "dansk" Siter
Joakim Hagen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Gleder meg til å teste denne på NGX snart Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Man kan vel ikke bruke paintene som allerede er laget for PMDG NG på den nye PMDG NGX? Da må man vel painte på nytt til den modellen? Eller? Siter
Joakim Hagen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Dimensjonen på flyene er jo like så er vel bare å endre litt i aircraft.cfg filen så skal det funke det. Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Jag laddade upp den på Avsim för några timmar sen så den bör finnas tillgänglig snart Siter
Johan Clausen Skrevet 21. august 2010 Skrevet 21. august 2010 Kanskje en mulighed, at fjerne "Eurovision" merket? Der går nok ikke lang tid før den forsvinder. Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Nu finns LN-NOT tillgänglig att ladda hem från Avsim Lite info: Jag hittade en massa felaktigheter på LN-NOV och LN-NON som jag nu uppdaterat. Exempel LN-NON har nu Norwegian.com och inte Norwegian.se som den hade först. I övrigt var det lite småsaker som jag nu fixat, och jag har även laddat upp dessa plan på nytt Alla tre planen finns nu på Avsim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.