Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Nok en app. trening på gang, og for å gjøre tingene litt mere spennende har jeg valgt å booke ENTO_APP for denne treningen.

Dette vil si at jeg dekker Torp, Rygge og Skien :D

Ønsker alle som vil fly velkommen til Farris TMA fredag 20 august fra 20.00 til 22.00 lokal tid

Hvis noen ønsker å sitte Torp eller Rygge twr så er det bare å booke. Geiteryggen information er jo også et morsomt alternativ hehe

Skrevet

Supert Henrik :)

Med tanke på at Joakim ønsker seg MASSE VFR i morgen så anbefaler jeg dere å fly til/fra Geiteryggen(Information online)-Gardemoen og sette Joakim skikkelig på prøve. Samle dere 6-7 stykker og ta turen sammen :D

Skrevet

Supert Henrik smile

Med tanke på at Joakim ønsker seg MASSE VFR i morgen så anbefaler jeg dere å fly til/fra Geiteryggen(Information online)-Gardemoen og sette Joakim skikkelig på prøve. Samle dere 6-7 stykker og ta turen sammen laugh

Ja 6-7 stykker kan jo diskuteres da Jarle! Men tar gjerne imot/sender noen til og fra Farris ja! :)
Skrevet

Mange med diverse flyproblemer idag.. hehe. Et helikoopter som tok en litt rar landing og ble borte, en fra utlandet som ikke hadde nok fuel til å fullføre vector til landing, måtte ta alle snarveier, han fikk stopp rett etter å ha crosset rwy mot stand. Og sist et ga som fikk engine failure under t/g.

Meget dårlig sikt for VFR i tillegg.

Men uansett, tusen takk til alle som var på vingene :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...