Gå til innhold

DAG! Noe veldig rart skjedde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag formiddag, jeg er på jobb, og går inn på forum, for å poste i hendelser threaden.

Jeg skriver innlegget og submitter. Når jeg så kommer tilbake i forumet så ser jeg at innlegget mitt er postet under Asbjørn Furus navn "[Eek!]"

Jeg ser da at jeg står logget på som Asbjørn, kan gå inn i profilen hans og allt (veldig fristende å skifte passord etc "[stort , noe jeg seff ikke gjorde) Logger meg av, og prøver å logge meg på som Asbjørn (for å se om det er noe cookies på maskinen min) klarer ikke det. Nå jobber både Asbjørn og jeg i LV, men jeg tror ikke han har vært sørpå, inne i fjellet og brukt denne maskinen......har du noe forslag til hva som kan ha skjedd her?

Skrevet

Dette med automatisk pålogging fungerer slik at brukernavn/passord lagres i en cookie på maskinen du bruker såfremt du ikke logger av.

Jeg vil si det slik at jeg er 99% sikker på at Asbjørn har vært innom der i fjellet en tur og glemt å logge seg av forumet (Husk dette om dere låner andres maskiner)

Skrevet

Hei.

DENNE Asbjørn som sitter HER på Hasvik har i ALEFALL IKKE vært inne i fjellet nei.

Been on Hasvik all time.

Vet ikke om det er LV`s server som lager krøll,eller om det er noe på fs sidene.ALT går tregt,og idag har jeg prøvd i flere timer før jeg kom inn på fs.

Sikkert denne Proxy server`n til verket som lager surr.

Asbjørn

AFIS`n

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...