Sander Johansen Skrevet 22. september 2002 Skrevet 22. september 2002 Søndag formiddag, jeg er på jobb, og går inn på forum, for å poste i hendelser threaden. Jeg skriver innlegget og submitter. Når jeg så kommer tilbake i forumet så ser jeg at innlegget mitt er postet under Asbjørn Furus navn Jeg ser da at jeg står logget på som Asbjørn, kan gå inn i profilen hans og allt (veldig fristende å skifte passord etc , noe jeg seff ikke gjorde) Logger meg av, og prøver å logge meg på som Asbjørn (for å se om det er noe cookies på maskinen min) klarer ikke det. Nå jobber både Asbjørn og jeg i LV, men jeg tror ikke han har vært sørpå, inne i fjellet og brukt denne maskinen......har du noe forslag til hva som kan ha skjedd her? Siter
Dag Johansen Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Dette med automatisk pålogging fungerer slik at brukernavn/passord lagres i en cookie på maskinen du bruker såfremt du ikke logger av. Jeg vil si det slik at jeg er 99% sikker på at Asbjørn har vært innom der i fjellet en tur og glemt å logge seg av forumet (Husk dette om dere låner andres maskiner) Siter
Asbjorn Furu Skrevet 23. september 2002 Skrevet 23. september 2002 Hei. DENNE Asbjørn som sitter HER på Hasvik har i ALEFALL IKKE vært inne i fjellet nei. Been on Hasvik all time. Vet ikke om det er LV`s server som lager krøll,eller om det er noe på fs sidene.ALT går tregt,og idag har jeg prøvd i flere timer før jeg kom inn på fs. Sikkert denne Proxy server`n til verket som lager surr. Asbjørn AFIS`n Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.