Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer med både dagen og lappen, Kenneth Rønning! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Gratulerer til Kenneth, Even og Christian herfra også. Men siden det er minst 24 Kennether som er medlemmer herinne, tør jeg spørre hvem av dem det er som har bursdag idag? Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Men siden det er minst 24 Kennether som er medlemmer herinne, tør jeg spørre hvem av dem det er som har bursdag idag? Ops, glemte meg litt ut der :crazy: Har endret navnet nå, det var Kenneth Rønning Siter
Even Moe Egenes Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Hvordan greide jeg å overse K-dog? Sorry Kenneth! Gratulerer så mye, og ikke minst med lappen! Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 17. august 2010 Skrevet 17. august 2010 Hehe, heldigvis ordner Erik opp :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.