Christer Elde Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 ...til en billig penge? Nei! Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Hei jeg har ikke funnet noe i london ennå som har noe med FS idet hele tatt ennå ,men jeg fant ett par steder i Manchester,men det er jo ett stykke unna London da. Siter
Baard C Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Hva er vitsen med å lete i London når du kan bestille hva som helst på webshoper over hele verden.... Og til en rimelig penge. Siter
Øyvind Skulstad Skrevet 21. september 2002 Forfatter Skrevet 21. september 2002 Hei, lurer på om noen her inne vet om noen bra steder i london hvor man kan få tak i masse flightsimulator ting og addons? Siter
Øyvind Skulstad Skrevet 22. september 2002 Forfatter Skrevet 22. september 2002 Var bare det at jeg hadde en kompis i london nå og lurte på om det var noe å satse på. Takk for tilbakemelding Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.