Jan Arild Gjemble Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jada, Telenor er hissig for tiden. Ny IP for FSX multiplayer og Teamspeak til denne er: 85.166.162.6 Sorry for trøbbelet Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Huffda Jan Arild :-) ny ip adresse igjen ? Telenor skifter denne , hvorfor..??? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 det er fordi det er veldig skjelden at privat personer har såkalt static ip, de får ny IP hver gang router startes på nytt, eller rett og slett at de bare blir tildelt ip på kommando. Nå får jeg nye linjer på nytt lokale i løpet av uka, får se om ikke det blir noe mere fast da om ønskelig. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Ok da skjønner jeg problemet,blir mye ekstra jobb osv .. har desverre ikke flydd mye mp online pga ferie , men har siste ferie dagen i dag, så nå blir det online flying fremover, kjempebra Jan Arild at du har stillt opp med server, har testet den en gang :cool: Stå på videre !!! Ok Geir Ove du kommer snart opp med server`n igjen , da håper jeg vi kan ta noen flyturer med HEAVY flights sammen ? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 Det å ha kjørt multiplayer-serveren for FSX gjennom sommeren har i og for seg ikke vært noe stort problem. Den har vært forholdsvis stabil, og vært oppe hver eneste dag. Litt av problemet er jo at denne serveren faktisk går og rusler på min egen "FSX-maskin" og den som jeg benytter til alt annet Dette har også fungert stort sett uten problemer, men det er klart at å ha en FSX multiplayer-server på en egen dedikert masking som ikke brukes til noe annet og som ikke minst har en fast IP som ikke endres dann og vann er en stor fordel. For meg har det ikke vært store problemene med at IP'en har blitt byttet, det er jo bare å restarte serveren så er alt oppe og går, men værre for dere brukere som har måttet sjekke forumet om dere ikke kom inn Uansett, den servicen Geir gir, med en stabil og god FSX-server med fast IP er fantastisk og det at vi har et samlingspunkt er utrolig viktig for oss simmere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.