Skrevet 11. august 2010 14 år Hvem spiller modern warfare 2 her? Skriv gjerne opp brukernavn, så kan vi alle sammen legge hverandre til og danne en slags klan? Edit: Ikke en dårlig idé Mathias! Tenker på PC her!
Skrevet 11. august 2010 14 år Hvilken plattform tror jeg kan være smart å nevne. Personlig fikk jeg aldri sansen for MW2, foretrekker heller det første MW.
Skrevet 11. august 2010 14 år Spilte litt da det kom, men etter at Battlefield: Bad Company 2 kom så har jeg mistet all interessen for Modern Warfare.
Skrevet 11. august 2010 14 år Spiller på xbox, ser virkelig fram til "Black Ops" kommer 9 november! :cool:
Skrevet 11. august 2010 14 år Forfatter Aleksander, av en eller annen grunn får jeg ikke lagt til deg? Prøv å legg til meg i Steam... mads_104
Skrevet 11. august 2010 14 år Jeg har faktisk nettopp begynt på singleplayer-delen av dette spillet, etter at det har ligget her og samlet støv i et halvt år eller noe. Likte godt det første, så jeg håper dette også innfrir. Har dog ingen planer om å spille multiplayer. Jeg spiller allerede en del BFBC2 online, og det, sammen med FSX, får holde. Må ha tid til litt annet enn Flysim og dataspill også :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.