Mads Hjemmen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hvem spiller modern warfare 2 her? Skriv gjerne opp brukernavn, så kan vi alle sammen legge hverandre til og danne en slags klan? Edit: Ikke en dårlig idé Mathias! Tenker på PC her! Siter
Mathias Næss Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Hvilken plattform tror jeg kan være smart å nevne. Personlig fikk jeg aldri sansen for MW2, foretrekker heller det første MW. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Spilte litt da det kom, men etter at Battlefield: Bad Company 2 kom så har jeg mistet all interessen for Modern Warfare. Siter
AMO Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Det var ikke det han spurte om. Delta9E her! Siter
Vidar Martinsen Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Spiller på xbox, ser virkelig fram til "Black Ops" kommer 9 november! :cool: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 11. august 2010 Forfatter Skrevet 11. august 2010 Aleksander, av en eller annen grunn får jeg ikke lagt til deg? Prøv å legg til meg i Steam... mads_104 Siter
Raymond Bergseng Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg har faktisk nettopp begynt på singleplayer-delen av dette spillet, etter at det har ligget her og samlet støv i et halvt år eller noe. Likte godt det første, så jeg håper dette også innfrir. Har dog ingen planer om å spille multiplayer. Jeg spiller allerede en del BFBC2 online, og det, sammen med FSX, får holde. Må ha tid til litt annet enn Flysim og dataspill også :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.