Skrevet 19. september 2002 22 år ÅÅÅ, har netopp tatt min første flytur med dash7en, ejg anbefaller alle å prøve den! Helt utrolig!!!
Skrevet 21. september 2002 22 år Og så bør alle laste ned Widerøe paint og ta seg noen turer innenriks med den
Skrevet 21. september 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø: Og så bør alle laste ned Widerøe paint og ta seg noen turer innenriks med den Ja eller Mærsk!
Skrevet 21. september 2002 22 år Det som er positivt, er at man har malt dash'en i widerøes gamle PS. Det er jo den fargen som jeg forbinder med dash7.
Skrevet 21. september 2002 22 år Fattern har reist med Dash-7en flere ganger, mens jeg fikk kun reist en gang... Den ble jo utfasa da jeg gikk på barneskolen. Men den gangen jeg reiste, var jeg 5 år gammel, fra Bodø til Narvik, har nemlig bodd i Ballangen, jeg... fLyet landa på Skagen i kraftig motvind, og jeg sov. I det vi tok i bakken, stoppa vi opp med en gang, og jeg for framover i setet, heldigvis med setebeltet på. Vi brukte cirka 50 meter av banen til å ta av med. Etter denne landinga ble flyplassen stengt... Skulle ønske jeg ikke sov!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.