Geir Teigo Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Det ligger mange svenske perler på flightsim.se. Kanskje en småflytur innom noen av disse kunne latt seg gjøre en sensommerkveld? http://www.flightsim.se/se/filbibliotek/flight-simulator-x/scenerier/sverige.html Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Glimrende forslag Geir. Så ut som det lå en god del snacks i det biblioteket ja. Kanskje noen eller du, kjenner til flere av disse stripene og kan komme med en anbefaling og rute slik at vi kan laste ned nødvendig scenery?? Siter
Geir Teigo Skrevet 10. august 2010 Forfatter Skrevet 10. august 2010 Jeg snublet bare innom via Lennarts sider og syns det så flott ut, men har ingen erfaring selv. Vil nok kreve litt research å sette opp en rute, og om ingen er ute før meg ta jeg gjerne utfordringen i neste uke. Denne uken og helgen er jeg imidlertid fullbooket. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Har innstallert alle Lennarts sceneries for FSX. Dette er jo en blanding av virkelige flyplasser og "virtuelle flyplasser". De som heter Fly&Fish er virtuelle, men nydelige perler. Der også noen ligger i Norge. Kan virkelig anbefale alle disse og vi har iallefall nok til 2-3 søndager om vi skal innom alle flyplassene Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Hørtes ikke dumt ut nei, er med på den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.