Gjest Lars Johansen Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Hei! Jeg lurer på om det finnes et annet program enn Windows media player og quicktime player som anbefales å se film i? Programmet må helst være gratis Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Ingen over ingen under http://www.getmiro.com/ Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 9. august 2010 Premium Medlem Skrevet 9. august 2010 Ingen over ingen under De fleste er like gode da eller? Pål Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Smaksbehag, jeg mener i allefall Miro er et fullverdig og godt program og har forlengst byttet ut VLC Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 9. august 2010 Premium Medlem Skrevet 9. august 2010 Det kan godt være. Jeg har aldri prøvd Miro. Kommenterte egentlig "ingen over ingen under". Hvor jeg tror du mente "ingen over, ingen ved siden av" Pål Siter
K J Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Har faktisk aldrig hørt om Miro jeg, så tak for tippet, Tom Siter
Lars B. Schmidt Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Tar miro undertekster? srt? Og hvordan er buffern? for vlc hakker ofte en del når jeg spiller 16-20 gigaene :grin: Edit: sjekka selv, joda, fint program, men etter det jeg kan se, ingen mulighet til å endre fargeinnstillingene. DET er minus i min bok! Siter
Timmy Brandt Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Tom: Vad är det som är bättre med miro om man jämför med VLC? Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Miro er bygget på VLC code og innehar mye av hva VLC har i seg, men i tillegg er det en fabelaktig bra program for RSS feed, videocasting og internet tv (gratis) Det er så mye fordeler med Miro synes jeg og man bør sette seg ned å lese om programmet før man velger å installere det.. Jeg bruker Miro også i skolesammenheng pga open licensed digital media samt en god organisator for både filmer, podcast, videocast og filmer. Som sagt, du kan både streame filmer, opprette nettsider, spilleliste og mye mer.. Man må prøve programmet grundig for å se om man liker den eller ei. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.