Gå til innhold

Film-program

Gjest Lars Johansen

Anbefalte innlegg

Gjest Lars Johansen
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det finnes et annet program enn Windows media player og quicktime player som anbefales å se film i?

Programmet må helst være gratis :)

Skrevet

Tar miro undertekster? srt?

Og hvordan er buffern? for vlc hakker ofte en del når jeg spiller 16-20 gigaene :grin:

Edit: sjekka selv, joda, fint program, men etter det jeg kan se, ingen mulighet til å endre fargeinnstillingene. DET er minus i min bok!

Skrevet

Miro er bygget på VLC code og innehar mye av hva VLC har i seg, men i tillegg er det en fabelaktig bra program for RSS feed, videocasting og internet tv (gratis)

Det er så mye fordeler med Miro synes jeg og man bør sette seg ned å lese om programmet før man velger å installere det..

Jeg bruker Miro også i skolesammenheng pga open licensed digital media samt en god organisator for både filmer, podcast, videocast og filmer.

Som sagt, du kan både streame filmer, opprette nettsider, spilleliste og mye mer..

Man må prøve programmet grundig for å se om man liker den eller ei.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...