A L Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Hei! Var på en hyttetur i helgen der jeg var så uheldig og "hoppe" i sjøen med min nye HTC Hero :whistle: Dermed lurer jeg på hvordan jeg på best mulig måte kan få ordnet dette? Noen garanti for dette osv? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Har du reiseforsikring? Hvis den er utvidet kan du si at du snubla når du fisket :whistle: Da er det hendelig uhell. Siter
A L Skrevet 9. august 2010 Forfatter Skrevet 9. august 2010 Det må jeg jo også legge til at nei det har jeg ikke.. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Dette er nok ikke noen garantisak siden skaden er selvpåført. Om du hadde hatt forsikring, ville nok reperasjon og lignende blitt dekket mot en egenandel. Den tryggeste måten er å kontakte butikken du kjøpte mobilen fra. Er det nettbutikk besøker du nettsidene for en innføring i deres prosedyrer. Eller er det f.eks elkjøp, expert eller andre kjeder så går du i en av butikkene til denne kjeden og sier hva som har skjedd. Mulig du kan besøke nettsidene til noen av disse butikkene også, men er ikke sikker. Kan være lurt å høre om du kan få et prisoverslag først. Kan jo hende at skaden koster mer å reparere enn hva du betalte for den (hvis du kjøpte telefonen med binding) så kan jo du vurdere selv hva du vil. :whistle: Du kan jo også forsøke å finne "billigsteder", men de har som oftest ikke orginaldeler og da kan man ikke akkurat garantere noen god levetid på telefonen eller at alt virker som det skal. Lykke til uansett! Siter
Alexander Storvig Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Har du reiseforsikring? Hvis den er utvidet kan du si at du snubla når du fisket whistle Da er det hendelig uhell. Jepp, man bør svindle forskingrinselskapet slik at prisen går opp for alle oss andre. God ide. Siter
A L Skrevet 10. august 2010 Forfatter Skrevet 10. august 2010 Takk for svar. skal ringe forhandleren imorgen og høre. Alexander: Om jeg får igjen penger på reiseforsikringa så gjør jeg det. Vet ikke hvordan reglene er for hva som kan bli dekket, men jeg gikk på en brygge som raste sammen. Slik at selvpåført vil jeg ikke kalle det Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Shi*t happens Gjort det samme sjæl. Siter
Timmy Brandt Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Vi har försäkring som täcker olyckor på resa via vår hemförsäkring. (täcker även förlust/skada på t.ex mobiler) Siter
per berge Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Nå har vi en Mr Singh Mobil fixer her i område, men det finnes sikkert en Singh etc, i nærkringleiken nede på Madla og vil jeg tru Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.