Sverre Andre Nordheim Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Fikk jaggu med meg noen cockpit shots denne gangen også! Ble litt stresset av Airsimmer's uendelige bugger på approach så det ble ingen bilder før jeg var på bakken. Her er Youtube versjonen med noen bonus tillegg: http://www.youtube.com/watch?v=6dX_-lWPQZE På tur opp mot 9000 fot. Akkurat klarert opp til FL150. Etter noen turbulente minutter ut fra Evenes begynner luften og roe seg litt. Uventet besøk i cockpit fant stoler uten piloter! Uh, oh! Veldig med skyer på tur over Stockholm området. Cruiser på FL310. Stemningsbilde utover høyrevingen. Close-up i cockpit. Motvind på 34 knopp. Været på Burgas er meldt ganske ok med vind fra vest. Tenker det blir Rwy22. Cockpit klar for descent. 11 minutter til kalkulert touchdown. Skydekket var litt tettere enn det som Theisen hadde spådd! Nede på FL110. Fikk som forventet Rwy22. Gjennom skydekket ned til FL070. Lysene på of flapsen gradvis på tur ned. Landingen ble fin selv om jeg ble litt stresset av typisk Airsimmer AP problemer. 96 passasjerer levert "safe and sound". Takk for meg! Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Hei Dette var andre bilder, en de TU154 som forgjengeren fløy, og som så vidt holdt sammen:P... Uff, minner, minner... Oddvar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.