Knut Atle Stenbock Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg så på noen av inleggene her at dere viser bilder inne fra flyet, og da ikke bare fra cockpit.. Er dette spesielle downloads som jeg kan laste ned eller kan man gjøre det enkelt fra standardversjonen av fs2002? Forøvrig anbefaler jeg alle og prøve en Take off fra Singapore National Airport. Gjorde det i går kveld med min 737. Veldig stilig og krevende flyplass (spes for landing) ettersom flyplassen ligger mitt i byen. Siter
Sean Berntsen Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 FLy hvor du kan se inne i cabin er slike man kan laste ned, og dette fungerer ikke på default. Her kan man vel bare titte bakover på småfly (såvidt jeg vet). Det finnes en del freeware-fly (altså fly som er gratis å laste ned) som har dette, men jeg vil tro det oftest er på payware-fly. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Freeware-flyet Dassault Falcon 50 er et slikt fly. Du kan bl.a. sette deg bak i kabinen og se frem til cockpit, ta en titt ut av vinduene på begge sider etc. DF737 er jo et payware, men der kan du også sitte i kabinen og se ut. Siter
O.C.LINDGREN Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 ------------------------------------------------------------ Forøvrig anbefaler jeg alle og prøve en Take off fra Singapore National Airport. Gjorde det i går kveld med min 737. Veldig stilig og krevende flyplass (spes for landing) ettersom flyplassen ligger mitt i byen. ------------------------------------------------------------ Lurte bare på om det er noen som vet om Singapore National Airport følger med fs2002 pro default? Siter
Arne Øverland Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 quote: Opprinnelig postet av O.C.LINDGREN: ------------------------------------------------------------ Forøvrig anbefaler jeg alle og prøve en Take off fra Singapore National Airport. Gjorde det i går kveld med min 737. Veldig stilig og krevende flyplass (spes for landing) ettersom flyplassen ligger mitt i byen. ------------------------------------------------------------ Lurte bare på om det er noen som vet om Singapore National Airport følger med fs2002 pro default? Omtrent alle flyplasser som finnes kommer med FS. Detaljgraden kan deriomot variere en god del, men som sagt, den skal være med default. Hvis du vil ha addon scenery kan du prøve å søke etter dette på flightsim.com ellet avsim. der bør de ha det hvis det finnes. Siter
O.C.LINDGREN Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Finner den ikke i listen min, jeg, i default listen i fs2002 pro. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.