September 17, 200223 yr Hei! Nærmer seg bursdagen min (11. oktober) og jeg ønsker meg CH USB Pedals. Hvor er billigste stedet som seller dette, som også klarer å levere innen dagen min?
September 17, 200223 yr quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Nærmer seg bursdagen min (11. oktober) og jeg ønsker meg CH USB Pedals. HA - Pyyyh-ha! Jeg troede lige et øjeblik, at du mene at vi skulle give dig et par pedaler!
September 17, 200223 yr Author Ja, akkurat når jeg hadde skrevet det der så var jeg inne på tanken å skrive det. Men visst noen her på forumet har lyst til å gi meg en liten gave, så blir jeg glad La oss starte en ny høstinnsamling
September 17, 200223 yr Hei Arild! Av en eller annen merkelig grunn ser det ut som jeg ikke kommer inn på noen .com - sider!(?) Men hvis du kan, så sjekk ut disse sidene: provantage.com, pricegrabber.com, fscentral.com, pcaviation.com Jeg vet flere av dem hadde yoke'n til rundt $95, så det kan nok hende du finner pedalene der også.
September 17, 200223 yr Author Ok, takker, skal se på linkene. Men noen som hvet hvor lang leveringstid de forskjellige har?
September 17, 200223 yr Arild Oldervold: Se her!! : http://www.flightsim.no/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=13;t=000472 Dette er en fin mulighet, og du får det garantert hjem til deg før dagen din ja!