Audun Sjøen Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hei hei folkens Bare diverse bilder jeg har liggende rundt omkring, ikke noen sammenheng mellom bildene, bare at de er fra FSX og ikke endret på på noen måte. Nærmer meg vel her Sitka i PMDG's J41 Litt ising har vi også til tider RNOAF Twotter tar seg alltid bra ut Klarer å få til greit skydekke i FSX også av og til Liker lyset på dette Short final ENNO i Twotteren Rumpebilde av Super 80'en til Coolsky på JFK Beklager den svarte boksen oppe i hjørnet, FSPax var ikke helt samarbeidsvillig denne dagen, men fint lys var det lell... Utside bilde fra samme tur som forrige bilde, tror jeg... Suburbene utenfor Sydney eller Melbourne om jeg ikke husker feil... Samme som forrige, men litt lenger ute i Departuren Det var noen av de mange hundre jeg har liggende, et litt større utvalg finner du hvis du følger linken i sig'en min.. Takk for at dere gløtter innom Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.