Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Skulle logge på facebook i dag, men fikk beskjed om at den er deaktivert! Ikke fått noe mail om det og ingen anelse om hvorfor! Hva kan være grunnen og er det noen som har opplevd lignene? :mad: Siter
Stian Rolandsen Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Så flott, bare noen kunne gjort det samme med min. Siter
Frank Eid Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg er av de heldige, jeg har nemlig aldri laget min. Siter
K L Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Vel er du en av de heldige som evt. kanskje er medlem av en gruppe som er mot f.eks muslimenes fremmars, så blir den stengt uten varsel, forstå det den som vil.... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Kansje det har forekomt rasistiske uttaleleser? Noe som veldig ofte forekommer i sånne grupper. Siter
Christian Zhang Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Kanskje du har hacket Farmville, lol Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 5. august 2010 Forfatter Skrevet 5. august 2010 I og med er at jeg er med i TVNorge sin julekaleder nå til jul har jeg meldt meg ut av "nedlatende" grupper. Har aldri vært medlem av en rasistisk gruppe! Men har altså ikke hørt noe i fra Facebook om hvorfor dette har skjedd! Merkelig, eller hva? Siter
Geir Teigo Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 julekalender ja... da er det sikker fordi du er en nisse? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 5. august 2010 Forfatter Skrevet 5. august 2010 Kan du forklare meg hva du mente med det? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Ganske sikker på at det var en spøk.. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Hahaha, noen er så hårsår at det er skremmende Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Syns det var ganske så forståelig jeg... Julekalender og profilbildet.... ser jo ut som om du har "hvitt skjegg" på deg på det bildet.... derav nisse ... tror nok dette var helt uskyldig Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Haha, tror Geir tok en "Rino" på deg der gitt. :grin: No information from children under age 13. If you are under age 13, please do not attempt to register for Facebook or provide any personal information about yourself to us. If we learn that we have collected personal information from a child under age 13, we will delete that information as quickly as possible. If you believe that we might have any information from a child under age 13, please contact us through this help page. Fra spøk til alvor - hvordan i all verden skal vi vite hvorfor din profil er blitt slettet? Det er mange smarte hoder her inne, men ett sted må man vel se seg slått. :grin: Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 6. august 2010 Forfatter Skrevet 6. august 2010 Da kan tråden slettes! Profilen er tilbake igjen Siter
Geir Teigo Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 glemte av denne tråden, men mistenkte at nok en spøk ikke skulle gå helt inn. Bra ingen gikk av skaftet Fint at profilen din kom tilbake. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.