Sverre Andre Nordheim Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Håper bildeserien faller i smak 303 passasjerer stiger ombord på Changi. Klar for take-off, Runway 02c og VJR 4A SID. Stemningsbilde under climb til en cruisehøyde på 36000 fot. Det sies at over skyene er himmelen alltid blå. Stemte godt i dag. Syns denne stormaskinen tar seg godt ut i finværet. På tur over Kuala Lumpur. Utsikt over høyre vinge med Mumbai rundt 200nm i horisonten. Ligger på cruise mens passasjerene blir servert både mat og drikke. Er luksus ombord på denne maskinen. Nedstigningen mot Dubai har begynt. Under full kontroll av ATC for å gjøre plass i trafikken. På localizer for Runway 12L. Hjulene nede og autopiloten er av. Myk touchdown på OMDB. Taxi til F25. Parkert ved gate. Temperaturen i Dubai var en behagelig 40c. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Herlige bilder Nordheim Nydelig maskin. PS: Du har 2 like bilder. Siter
TOS Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Flotte bilete. Men eg saknar å sjå ifrå cockpit. Vert litt einsformigt å berre sjå utafrå heile tida. Siter
Sverre Andre Nordheim Skrevet 4. august 2010 Forfatter Skrevet 4. august 2010 Woops, dæven det fikk jeg ikke med meg Siter
Sverre Andre Nordheim Skrevet 4. august 2010 Forfatter Skrevet 4. august 2010 Kan ordnes det Torstein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.