Espen Sæther Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 ja da satser vi på neste Engm twr trening på torsdag. ifr går stort sett greit(sett fra mine øyne)^^ uansett neste gang ønsker jeg spesielt vfr da dette er vell det vannskeligste i mine øyne, klart er IFR å velkommen. App er å ønskelig(A) see you on Thursday! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 trening to dager på rad? Er inbound Neste gang burde du vel uhvertfall endre innholdet i posten din om ikke annet at det er kansellert!? I denne tråden og ikke bare den neste tråden. jaja, still inbound ENGM Siter
Even Rognlien Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Denne treningen er avlyst, som det står i en nyere tråd. Skjønner godt om det har blitt litt forvirring. EDIT: Men trening i morgen blir det! Alle er velkomne! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 ja som jeg sa greit om det blir forandret og oppdatert også i denne tråden og booking slettes! Men har da fått en flytur uansett Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.