Svale Andre Leren Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Ja, landet på ENGM i sted og alt gikk fint, helt til jeg skulle file ny flightplan, da "klikka" fs9 seg opp. Når jeg kom meg ut av og fikk startet opp igjen fs9, funka plutselig ikke squakbox lengre. Noen som har vært borti lignende som kan hjelpe ? Siter
Svale Andre Leren Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 "squakbox startup failure" Squawkbox was unable to initiate a multiplayer session. Squawkbox will not start! Siter
Svale Andre Leren Skrevet 2. august 2010 Forfatter Skrevet 2. august 2010 **bump** ingen som har peiling? Siter
Emil Topstad Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Legge inn SB på nytt? Tror det ville blitt det beste, bruker du vista? Siter
Svale Andre Leren Skrevet 2. august 2010 Forfatter Skrevet 2. august 2010 ikke vista nei. Forsøkte å legge inn squawkbox på nytt, da kommer det at det ikke finnes noen "valid version" av flightsim som den kan kjøres med! Siter
Emil Topstad Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Hm.. det hørtes rart ut.. sletta du hele SB fra data maksinen, eller bare instalerte du den på nytt? Noen andre som vet litt kanskje? Siter
Svale Andre Leren Skrevet 2. august 2010 Forfatter Skrevet 2. august 2010 sletta hele greia! vil nødig slette hele fs9 for å ordne Siter
Emil Topstad Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Og likevel, når du har lastet den ned, og instalert den på nytt, kommer samme problemet? :crazy: Siter
Svale Andre Leren Skrevet 2. august 2010 Forfatter Skrevet 2. august 2010 nei, ikke som i starten. Men at det ikke finner fs9 liksom! Siter
Emil Topstad Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Hm.. det er vansklig og si noe egentlig, når jeg ikke ser det selv. Men har du spurt på forumet til VATSIM? Sikkert flere enn deg der som har hatt samme problemet:) Ellers kunne du jo prøvd med FSINN, og sett om FS'n din reagerte likt på den? Verdt er forsøk, reagerer Flightsimulator likt på begge, hadde hvertfall jeg vurdert og lagt inn FS på nytt, desverre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.