Emil Topstad Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 ...Vil jeg ønske alle en riktig god sommer frem til hverdagen desverre begynner igjen. Så hva skal du begynne med, når ferien er over? Er det ny jobb, ny skole? Eller bare det vanelige? Selv skal jeg begynne som lærling! God sommer videre folkens! Nyt den mens dere kan.. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Ha en fortsatt god sommer :cool: Siter
andreas nærbø Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Takker Skal begynne på ungdomsskolen Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg skal begynne på Rennesøy Ungdomsskole God sommer videre! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Fortsatt god sommer ja! Jeg jobber nå, jeg, for den 27. august setter jeg meg på flyet til LOWW (Wien), er der i en god uke, ser U2 opptre den 30, og koser meg i Norge noen dager etter hjemkomst. Siter
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Takk, god sommar! Skal byrja i 10. klasse Siter
A L Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 God sommer! Jeg flytter til Stavanger 13.August. Har kommet inn på Sola VGS Flyfag Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg flytter til Stavanger 13.August. Har kommet inn på Sola VGS Flyfag Velkommen til Rogaland Siter
andreas nærbø Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Velkommen til Rogaland og Stavanger Alexander Siter
Lars Hassel Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Fortsatt god sommer:) Flytter til Trondheim nå i August, starter på Ambulansefag:) Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Kult Lars Skal se om jeg får gått den veien jeg og etterhvert, hehe. Friår fra skolen, skal jobbe.. Jobber på Sheeell Siter
Emil Topstad Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 Friår fra skolen, skal jobbe.. Jobber på Sheeell Hahah! :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Kom inn på studiespesialisering, kjært barn har mange navn! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Hva var såå gøy med det Emil? Haha. Vil ta et friår fra skole, for er litt lei.. Får virkelig håpe motivasjonen er på topp neste år=) Siter
Emil Topstad Skrevet 1. august 2010 Forfatter Skrevet 1. august 2010 Vil ta et friår fra skole, for er litt lei.. Får virkelig håpe motivasjonen er på topp neste år=) Var ikke noe gøy med det, bare kjente meg veldig igjen der Var like før jeg tok et friår også.. Men får vel holde ut, er jo "bare" 2 år til.. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Høgskolen i Østfold - Halden, Bachelor i digital medieproduksjon. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Halden er stedet! Ellers går jeg nå andre året som lærling i flymotormekaniker faget ved Pratt & Whitney i Stavanger. Håpet er å komme meg østover etter fagbrevet og muligens bosette meg hjemme igjen (Halden). Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Høgskolen i Østfold - Halden, Bachelor i digital medieproduksjon. Vi får utveksle noen ideer og teorier da... Selv fortsetter jeg på Høgskulen i Volda - 2 året Bachelor i Media, IKT og Design Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Høgskolen i Østfold - Halden, Bachelor i digital medieproduksjon.Trivelig skole det, tok bachelor i informatikk der selv, tror du kommer til å trives Siter
Ivar Lundby Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Den 4. August flytter jeg til USA Det er det å bo i et år. Mitt VGS år nr. 2. Kan si jeg gleder meg:) Siter
Emil Topstad Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Oi, det høres spennende ut! Ha en fin tur! Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 3. året på bachelor ingeniørfag datateknikk (med spilldesign som hovedfag) på Høgskolen i Narvik, etter det blir det Trondheim Siter
Håkon Fossen Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg starter første året på videregående til høsten. Jeg har kommet inn på allmenn, så blir vel mye av det samme vi gjorde på ungdomsskolen... Du får ha lykke til i USA Ivar! Broren min gjorde det samme i fjor, og han trivdes stort Siter
Werner Rafteseth Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Har allerede begynt, høyskolen i Ålesund, Master of Marine product development and design. Siter
Tom Knudsen Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Hvordan får du tatt en Master grad uten Bachelor graden først Werner? Siter
Jan Fjeld Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 God tur og lykke til med oppholdet Ivar Hilsen Morten, Hanne og Jan Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Du kan søke direkte på en bachelor-studie med mastergrad integrert i utdanninga di på de fleste høgskoler som har mastergrad Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.