Skrevet 30. juli 2010 14 år Gratulerer så mye med ny kåk Fred http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=36744&st=20&p=241277entry241277 Du får stikke innom når det passer :-)
Skrevet 30. juli 2010 14 år Seriøst? Hvor nerdete er dette da hi hi.. Betale 500 spenn for et virtuelt hus, skal du med det da Fred
Skrevet 30. juli 2010 14 år Helt i tråd med alle som handler på second life og andre viruelle verdener, bare dette har noe med flysim å gjøre og ligger mitt hjerte mye nærmere uansett hvor nerdete du synes det er Tom. Men fortvil ikke, du blir bedt på innflyttelsesfest Det samme gjelder for resten av gjengen på fora her både venner og uvenner. Psst. Jeg drikker bare single-malt whiskey
Skrevet 30. juli 2010 14 år Gleder meg på innflyttingsfest. PS. Tar med meg en Dalmore Cigar i innflyttingsgave
Skrevet 30. juli 2010 14 år Seriøst? Hvor nerdete er dette da hi hi.. Betale 500 spenn for et virtuelt hus, skal du med det da Fred Bra bissniss å selge ingenting til folk for 500kr. Hvorfor kommer aldri jeg på noe sånt? :grin:
Skrevet 5. august 2010 14 år Var å sjekka ut Andras Field en tur i kveld og jaggu hadde ikke Fred flytta inn allerede! Her er kåken på plass i scenery Her en god gammel kjenning ved inngangspartiet til Andras Field
Skrevet 5. august 2010 14 år Så bra! Fred fortjener en så fremtredende tomt med en representativ residens akkurat der!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.