Fredrik Wold Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 I dag slipper POSKY sin CRJ 200 serie!! Lastet en ned i går kveld, den er helt nyydelig, og i denne releasen introduserer de virtual cockpit som er helt fantastisk!! og JA den er freeware! Rett og slett noe av det bedre man kan laste ned denne måneden! Hent de på Avsim! Siter
michael8210 Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Laster ned nå!! Den så BRA ut!! Siter
Per Kristian Arntzen Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Sakset fra avsim forum: "The visual model is (apart from the flaps/inboard wingsection) VERY nice as usual, but as a real CRJ pilot I'm really frustrated with the CRJs fm. 1. No roll spoilers. The real CRJ of course has roil spoilers 2. Wrong inboard wingsection and flaps and flap tracks. No trailing edge dihedral on the inboard wingsection. That's why the flaps are way too high above the ground. The flap tracks are bonded to the flaps on the real plane. They don't slide along the flaps. Especially they don't extend beyond the flap trailing edge. 3. Wrong gear retraction sequence. Gear retracts too fast and on the real plane the main gear retracts 5sec longer than the nose gear not vice versa. 4. Wayyyy too much power and/or too little drag!!!!! Never seen 5000fpm climb rate on the real plane At the simulated max ZFW of 44000lbs not even 50% of that climb rate. (Not even at 36000lbs) 5. Way too slow roll rate. The real one has close to 180deg/sec. 6. Way too responsive in pitch. Just look at the tiny stab and elevator. 7. Way too little drag with gear and flaps extended. What I don't understand, I wrote John Tavendale a few times and offered my support. He didn't even answer. Too bad as the CRJ initially looked very promising. Regards Bernt Stolle Capt CRJ " Siter
Christer Elde Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Litt vanskelig for meg å løpe, jeg som ikke har bredbånd, men jeg har kommet meg inn med mine ISDN-linje og satt i gang nedlastingen av Union Flag-versjonen. Bra modell, og fine paints, ja nå er jo Posky et kvalitetstempel av de skjeldne, samme hvilken repaint! [ 14.09.2002, 13:37: Endret av: Christer Elde ] Siter
Gjest Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Har aldrig kört en CRJ, men jag instämmer i att den har för lite drag! Den har ju nästan inget drag alls! /Jörgen Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Jörgen, skulle du ikke ønske det var slik med fokkeren også da ? :-) Ihvertfall skulle jeg likt å hatt en TB10 som motstanden ikke fungerte på, hadde vært kult, men kanskje vanskelig å få ned farten igjen når man først hadde kommet opp i fart Siter
Gjest Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Jörgen, skulle du ikke ønske det var slik med fokkeren også da ? :-) Jo! Man lurer ju på om motorerna stoppat ibland! Men trots den o-aerodynamiska formen så har man problem med att få av farten vid MLM och 3-4graders GS... /Jörgen Siter
Øyvind Hansen Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Visuelt sett er dette flyet på høyde med det beste innen payware, så nå håper jeg bare at noen vil lage et skikkelig panel. VCen er jo fantastisk, men jeg vil ha systemer! Jobben hadde vært ideell for Bill Grabowski som står bak det supre ERJ-145 panelet som finnes her i filbiblioteket. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.